fbpx

איך בוחרים משווק דיגיטלי לפרסום העסק?

בעולם השיווק הדיגיטלי והרשתות החברתיות, בעלי עסקים יודעים שאין מנוס מפרסום ממומן ואורגני. 

ישנם אינספור לקוחות פוטנציאליים באינטרנט, שגולשים הן להנאתם והן לקניית מוצרים ושימוש בשירותים שונים, ולכן הפוטנציאל העסקי הוא עצום. 

הגעה לקהלי היעד המדויקים של בעל העסק וניהול הקמפיינים דורשת איש מקצוע מיומן, אך הבחירה היום קשה מתמיד, בגלל אינספור משווקים המציעים את שירותיהם.

איך בוחרים משווק דיגיטלי לפרסום העסק?

במאמר זה נציג מדריך מקיף שיסייע לכם לבצע בחירה מושכלת התואמת את המטרות והיעדים העסקיים שלכם.

1. מחקר מעמיק על עולם השיווק הדיגיטלי:

שיווק דיגיטלי הוא נושא עצום ובו קשת רחבה של התמחויות, הכוללת שיווק אורגני, קידום ממומן, יצירת תוכן, סוגי קמפיינים שונים (כמו פרסום בתשלום לפי קליק , פרסום לפי מספר חשיפות ועוד), שיווק בדוא"ל לרשימות תפוצה, שיווק בגוגל וברשתות נוספות, שימוש בכלים למדידה ואופטימיזציה, שימוש באוטומציות ועוד. הבנת המושגים בעולם השיווק הדיגיטלי תעזור לכם להבין מה יותר נוגע אליכם ובאמצעות מה תוכלו לקדם את העסק שלכם. כמובן שניתן להתייעץ עם משווק דיגיטלי בעניין, אך גם לשם כך כדאי להבין באפשרויות הקידום האינסופיות.

2. הערך, הניסיון והמומחיות בהתמחות השיווקית:

כאשר בוחנים משווקים דיגיטליים פוטנציאליים, הניסיון והמומחיות שלהם משמעותיים ויכולים לתת לכם הרגשה של ביטחון. תשאלו באיזה תחומים המשווק הדיגיטלי מתמחה, עם אלו עסקים עבד בעבר והאם יש לו יכולת לקדם את העסק שלכם. חשוב לציין שמשווק דיגיטלי שמבטיח לכם תוצאות – תברחו ממנו כמו מאש, מהסיבה הפשוטה שלא ניתן להבטיח תוצאות בתחום. כל עסק שונה עם קהלי יעד שונים ולכן התוצאות הסופיות שונות. כמובן שאם איש השיווק עבד עם עסקים דומים בעבר הסיכוי להצלחה של קמפיין העסק גדל.

3. התמחות בתחום הספציפי שלכם:

משווק שמכיר את הנישה שלכם, מבין את קהל היעד שלכם, מזהה את המתחרים ומכיר את העלויות הממוצעות לליד (לקוח פוטנציאלי) ואת האיכויות שלו, כנראה שימשוך אתכם יותר מאחרים. אמנם יש לאותו משווק את יתרון הניסיון הנקודתי בעסק, אך חשוב לציין שזה לא הכרח. גם איש שיווק דיגיטלי שעבד עם עסקים דומים בעבר, לא בהכרח טוב, וגם משווק שנגע בתחומים רבים אחרים אך לא בתחום הספציפי של העסק שלכם – יכול להביא תוצאות טובות. כדי לבחון זאת, תשאלו את המשווק את דעתו על פוטנציאל הקידום של העסק שלכם ברשתות החברתיות.

4. בדקו את הנוכחות המקוונת שלהם:

הנוכחות המקוונת של משווק דיגיטלי היא פעמים רבות שיקוף של כישוריו, ובטח שמשדרת על מקצועיות. האם האתר שלהם מעוצב היטב וידידותי למשתמש? האם סוכנות הדיגיטל שלהם במיקום טוב בגוגל, האם הפרסום הממומן שלהם מגיע לאנשים הנכונים? משווק שמנהל ביעילות את המותג המקוון שלו, כנראה שידע לעשות את אותו הדבר עבור העסק שלכם.

5. בקשו הפניות וביקורות:

בקשו המלצות מלקוחות בעבר שעבדו עם אותו משווק כדי לקבל תובנות לגבי מוסר העבודה, שכולל עדכונים שבועיים וביצוע שינויים באופן תמידי. למוסר העבודה יש חלק משמעותי בהצלחת הקמפיין הממומן או השיווק האורגני. אם אתם מבקשים המלצות אך נתקלים בסירוב – זה הזמן והמקום להרים גבה ולעבור למשווק הבא.

7. מתן יחס אישי וחיבור למשווק:

אחת ההמלצות החשובות ביותר,  היא החיבור שלכם לבעל סוכנות הדיגיטל או לשירות הלקוחות שלו. יש משווקים מסוגים שונים, וזה הגיוני שלא תתחברו לכל משווק דיגיטלי. לרוב הם אנשים נחמדים וחברותיים, אך תבדקו אם המשווק הדיגיטלי ניחן בסבלנות, ביכולת הקשבה, ואם הוא מסוגל לתת לכם ולעסק שלכם ערך מוסף. חשוב שתדעו, משווק דיגיטלי טוב ובעל ניסיון בוחר את הלקוחות שלו, ולכן לא ירדוף אחרכם. במידה והמשווק או איש המכירות עושים זאת – ייתכן ואתם צריכים להתרחק.

סיכום: התבססות על עובדות ותחושות בבחירת המשווק:

סוגי השיווק הם רבים ומגוונים, וכך גם המשווקים הדיגיטליים בעלי אופי ואישיות שונה. ניסיון, מקצועיות, אתר איכותי, סגנון שלטעמכם ועוד יכולים להיות כיוון מעולה לבחירת משווק דיגיטלי שיתאים לעסק שלכם. אל תשכחו גם את עניין החיבור לאיש שמשווק את העסק שכם ואת הרגשתכם האישית לגבי נאמנותו ומוסר עבודתו.


 

אם אתם מעוניינים בקידום העסק, ומחפשים מתן יחס אישי, דו"חות מעקב, מקצועיות ומיומנות בעזרת כלים חיצוניים, שימוש באוטומציות לשיפור חווית הלקוח, ועוד, אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן ונחזור אליכם במהרה.

יחד נוביל את העסק שלכם להצלחה.

עוד מהבלוג שלנו

איך משיגים לקוחות לעסק – 9 הדרכים הטובות ביותר

9 דרכים להשיג עוד לקוחות לעסק שלכם:

פילוח קהל יעד – מהו ואיך בונים אותו? (2024)

איך בוחרים ומשמרים את קהל היעד? כך תבנו לעצמכם קהל לקוחות נאמן:

איך לכתוב מודעות בפייסבוק?

:הדרכים לכתיבת מודעות בפייסבוק

איך לקדם את האתר בגוגל? (2024) – מדריך פרקטי:

כל השלבים לקידום האתר שלכם בגוגל:

פרסום אתרי איקומרס בגוגל ממומן – רווחי? מומלץ? מתאים לכולם?

גם אתם מתלבטים היכן לעשות פרסום ממומן לאתר איקומרס? המאמר הבא בשבילכם

פרסום ממומן בגוגל – איך עושים את זה נכון?

הכל על פרסום ממומן בגוגל:

איך משיגים לקוחות לעסק – 9 הדרכים הטובות ביותר

9 דרכים להשיג עוד לקוחות לעסק שלכם:

פילוח קהל יעד – מהו ואיך בונים אותו? (2024)

איך בוחרים ומשמרים את קהל היעד? כך תבנו לעצמכם קהל לקוחות נאמן:

איך לכתוב מודעות בפייסבוק?

:הדרכים לכתיבת מודעות בפייסבוק

איך לקדם את האתר בגוגל? (2024) – מדריך פרקטי:

כל השלבים לקידום האתר שלכם בגוגל:

פרסום אתרי איקומרס בגוגל ממומן – רווחי? מומלץ? מתאים לכולם?

גם אתם מתלבטים היכן לעשות פרסום ממומן לאתר איקומרס? המאמר הבא בשבילכם

פרסום ממומן בגוגל – איך עושים את זה נכון?

הכל על פרסום ממומן בגוגל:
דילוג לתוכן