fbpx

פרסום בפייסבוק מתאים גם לעסקים קטנים?

פרסום בפייסבוק - מתאים מסעדה, לא מתאים ואסור לפוקר

פרסום בפייסבוק בתשלום מאפשר לעסקים קטנים (וגדולים כמובן) להיחשף לקהל גדול ורלוונטי, ולהגדיל את מעגל הלקוחות החדשים/ החוזרים שלהם.

אך האם הוא מתאים לכל עסק קטן? מהו בכלל 'עסק קטן'? מה התקציב הדרוש? מה היתרונות והחסרונות?  איזה שיטות יש לייעול הקמפיין?

על כך ועוד + דוגמאות של מהו עסק קטן לפרסום בפייסבוק במאמר הבא:

קפיצה בקליק:

מהם 'עסקים קטנים':

עסק קטן יכול להיות:

  • עסק בתחילת דרכו.
  • עסק עם מספר עובדים קטן.
  • עסק עם הכנסות נמוכות.
 

עסקים אלו, בד"כ, הם עסקים בעלי תקציב נמוך, ולכן קשה להם יותר להתמודד עם העסקים הגדולים באותו תחום. 

זה יכול להיות עניין של רצון (ישנם בעלי עסקים שרוצים להישאר קטנים) או זמן (עסקים שהוקמו לא מזמן ובתהליכי פיתוח).

 

למה עסק קטן לא צומח?

יש מספר סיבות שעסק קטן יכול להישאר כזה:

  1. משאבים מוגבלים: עסקים קטנים יכולים להיות מוגבלים במשאבים כגון כסף, זמן ואנרגיה. ללא משאבים מספיקים, הם מתקשים לצמוח.
  1. מיקום: חלק מהעסקים הקטנים ממוקמים במקומות ללא הרבה תנועה, ולכן לקוחות מתקשים יותר להגיע אליהם.
  1. העדפה אישית – עסקים קטנים יכולים לבחור להישאר קטנים מכיוון שהם מעדיפים להיות חלק משוק קטן יותר ולא להתמודד עם התחרות שבשווקים גדולים יותר.
  1. ניהול ותחזוקה: על מנת לצמוח, עסקים צריכים להקצות משאבים רבים לניהול התהליכים ולשמירה על רמת שירות גבוהה. המשאבים המוגבלים להקשות על היכולת שלהם להתפתח ולהתרחב.
 

פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים- מתאים לי?

אדם שמחזיק סימן שאלה מעל הראש בסימן התלבטות

פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לבעלי עסקים רבים, אך לא לכולם.

ההחלטה אם לפרסם בפייסבוק עלולה להיות מורכבת, ולכן צריך להתחשב במספר גורמים במקביל:

באיזו פלטפורמה ממוקם קהל היעד: האם קהל היעד בפייסבוק מתאים עבורכם? אולי הקהל שלכם נמצא בגוגל או בפלטפורמה אחרת? אולי פרסום בגוגל מתאים לכם יותר?

כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם עליכם לנתח את קהל היעד (הלקוחות הפוטנציאליים) לפרטי פרטים, ולהבין אם הוא נמצא בפייסבוק.

# בכל אופן, תוכלו לקרוא עוד על ההבדלים שבין ממומן בגוגל לפייסבוק.

התקציב שלכם: מנהל המודעות בפייסבוק יאפשר לכם לקבוע תקציב יומי וחודשי. 

אם התקציב שלכם לפרסום קטן מ- 70 ₪ ביום, תוכלו ללמוד לפרסם בפייסבוק לבד ולצמצם את עלויות סוכנות השיווק.

בהמשך ניגע בתקציב הדרוש עם פרסום לבד או באמצעות סוכנות שיווק.

יכולת ניהול: האם תוכלו לנהל את הפרסום בפייסבוק בצורה יעילה? זה כולל יכולת ליצור תוכן מתאים, לנהל מודעות, לעקוב אחר נתונים ולבצע אופטימיזציה. כמובן שאם לא, תוכלו להשתמש בסוכנות שיווק חיצונית (אנחנו למשל 😉).

המטרות שלכם: פוטנציאל הגדילה באמצעות הפרסום בפייסבוק הוא גדול – ולכן עליכם לחשוב מה המטרות שלכם. 

אם המטרה היא לצבור חשיפה, להגדיל את העניין של הלקוחות או למכור יותר ללקוחות חדשים. בכל מקרה, אם יהיה לכם עומס כתוצאה מכמות הלידים, תוכלו לכבות את הקמפיין בכל עת.

כללי הפרסום של פייסבוק: לא כל מוצר או שירות ניתן לפרסם בפייסבוק ולכן עליכם להיות מודעים לכללי הפרסום שלהם שמשתנים מעת לעת.

סוג קמפיין : יש מספר סוגי קמפיינים בפייסבוק – אם זה קמפיין חשיפה, קמפיין מעורבות, לידים חדשים, קמפיין המבוסס על טופס לידים, קמפיין תנועה לאתר, קמפיין וואצאפ ועוד.

אם ברשותכם חנות ספרים מקומית למשל, ללא אתר אינטרנט, ייתכן וקמפיין חשיפה יהיה הקמפיין הנכון עבורכם.

לעומת זאת, אם ברשותכם חנות אינטרנטית, קמפיין רכישות, מעורבות לאתר או קמפיין שמוביל לדף נחיתה יתאים עבורכם יותר.

אופציות הפרסום בפייסבוק:

בפייסבוק קיימים שני סוגי פרסום שיכולים להיות אפקטיביים עבורכם:

קמפיין ממומן בפייסבוק דרך מנהל המודעות וקידום פוסטים ממומנים בפייסבוק דרך הדף העסקי (boost):

בואו נשווה ביניהם:

פרמטר

קמפיין ממומן:

קידום פוסטים (Boost):

מטרות:

הגברת מודעות, יצירת לידים, קידום מכירות ועוד.

בעיקר הגברת מודעות, מעורבות וטווח הגעה (Reach) של פוסט קיים.

סוגי עסקים:

מתאים לכל סוגי העסקים, קטנים וגדולים כאחד.

מתאים יותר לעסקים בעלי תקציב מוגבל או מטרות של חשיפה בלבד.

זמן:

תהליך ארוך יותר, הכולל הגדרת קהל יעד, יצירת מודעות, חיבור פיקסל, אוטומציות קביעת תקציב ועוד.

תהליך קצר ופשוט יותר, הכולל בחירת פוסט קיים,קביעת תקציב וטרגוט קהל מינימלי

אורך התהליך:

ניתן ליצור קמפיינים לטווח קצר או ארוך טווח, אך בגלל מורכבות הקמפיין – בד"כ יהיה לטווח ארוך.

קצר יותר. קידום פוסט ממומן מוגבל בזמן (כמובן שתוכלו לקדם אותו שוב אך לא תמיד זה יהיה אפקטיבי).

אפשרויות פילוח:

מגוון רחב של אפשרויות פילוח קהל יעד, כולל דמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגות ועוד.

אפשרויות פילוח מוגבלות יותר, בעיקר לפי דמוגרפיה ותחומי עניין.

תקציב:

בד"כ תזדקקו לתקציב גדול יותר מקידום פוסט

תקציב שתלוי בכם – כמה תרצו להשקיע על פרסום הפוסט?

מדידה:

ניתן לעקוב אחר תוצאות הקמפיין בצורה מדויקת באמצעות כלי ניתוח מתקדמים.

מעקב אחר תוצאות מוגבל יותר, ניתן לראות נתונים בסיסיים כמו מספר חשיפות ולחיצות., הערה של עד: זה לא נכון, אפשר לראות הכל בעיקרון (דרך הביזנס מנג'ר)

קמפיינים ממומנים בפייסבוק מציעים יותר גמישות, אפשרויות פילוח מתקדמות ויכולות מדידה משופרות.

קידום פוסטים ממומנים בפייסבוק הוא פתרון פשוט ומהיר יותר, אך פחות גמיש ומדויק.

הבחירה בין קמפיין ממומן לקידום פוסטים ממומנים תלויה במטרות העסקיות שלכם, בתקציב ובזמן שיש לכם להשקיע בניהול וייעול הקמפיין.

 

מהו עסק קטן שמתאים לו פרסום בפייסבוק +דוגמאות:

על בסיס השיקולים שרשמנו לעיל, העסק שלכם מתאים לפרסום קמפיין בפייסבוק במידה ו:

♦ יש לכם לפחות 2,000 ₪ לתקציב ואתם מבינים בפלטפורמה. אם אין לכם מושג איך בונים קמפיין, תוכלו ללמוד לעשות זאת בעצמכם (יש אינספור מדריכים ברשת) או להשתמש בסוכנות שיווק (או פרילנסר). למידה עצמאית של התחום דורשת זמן, סבלנות התמדה, וכמובן שאין חכם כבעל הניסיון.

♦ המתחרים שלכם מפרסמים בפייסבוק וקהל היעד שלכם נמצא שם.

♦ אתם נותנים שירות או מוכרים מוצר עם רווח של לפחות 100 ₪ ליחידה / למתן שירות. פחות מזה, יהיה לכם קשה להחזיר את החזר ההשקעה (ROI). עם זאת, נתון זה אינו חד משמעי. אם לדוגמא אתם מוכרים ספר, והקהל שלכם גדול מספיק, ייתכן וקמפיין או פוסט ממומן יתאימו לכם. תצטרכו לבחון זאת בהתאם לתקציב ובהתאם לכסף שאתם מכניסים מהקמפיין.

♦ אתם מבינים שהתוצאות מהירות יותר משיווק אורגני, אך עדיין נדרשת סבלנות. אופטימיזציה היא תהליך של ייעול הקמפיין באמצעות ניתוח הנתונים שמתקבלים. לכן, גם אם בהתחלה לא עובד כמו שציפיתם, תאזרו בסבלנות (בהנחה ואתם יודעים מה אתם עושים). זו גם הסיבה שתקציב נמוך מדי (מתחת ל-1000 בחודש) עלול שלא להספיק.

דוגמאות:

עסק קטן שמתאים לו פרסום בפייסבוק:

  • מסעדה: מסעדה יכולה להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי להציג את התפריט שלה, להציע מבצעים מיוחדים ולעודד אנשים לבקר במסעדה.
  • חנות בגדים: חנות בגדים יכולה להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי להציג את הקולקציה החדשה שלה, להציע קודי הנחה למשאירים פרטים דרך המודעה ולעודד אנשים לבצע רכישות מקוונות או להגיע פיזית לחנות.
  • עורכי דין: יכול לספר על השירותים שלו, להראות דוגמאות של לקוחות שלו, להסביר לקהל למה ומתי כדאי להשתמש בשירותיו ולקבל לידים שהופכים לעסקאות.
  • חברות מטבחים: מציגות את המטבחים בפייסבוק, קוראות לאנשים לתאם פגישה ולהגיע לאולם התצוגה/ מפעל, מספרות על ייחודיות המטבחים שלהן ועוד.
 

עסקים שלא מתאימים לפרסום בפייסבוק:

  • חברת הימורים אינטרנטיים: חברות שעוסקות בתחום "אפור" לא יכולות לפרסם, על פי חוקי הפלטפורמה.
  • אינסטלטור: השירות שלו מיידי ועל כן עדיף לו לפרסם בגוגל – היכן שאנשים מחפשים את השירות שלו ברגע זה
  • חברת תוכנה ארגונית: חברת תוכנה ארגונית עשויה להתקשות להצליח בפרסום בפייסבוק מכיוון שהקהל שלה לא בטוח פעיל בפלטפורמה זו.
 
 

דוגמא לניתוח עסק קטן - קמפיין בפייסבוק + קידום פוסט:

אדם מספר אדם אחר

דוגמא: קמפיין ממומן למספרה מקומית.

המוצר – 50 ₪ תספורת לגבר, החל מ-120 ₪ לתספורת אישה.

מוצרים נוספים – גוונים לשיער, צבע, תוספות (לנשים), סידור זקן (גברים).

אופן הפעולה: קמפיין ממומן בפייסבוק.

קהל יעד:

  • נשים וגברים מכל הגילאים.
  • תושבי האזור בו ממוקמת המספרה.
  • אנשים שמעוניינים בשירותי תספורת, עיצוב שיער וטיפוח שיער.
 

האם הקהל נמצא בפייסבוק?

כן! פייסבוק היא פלטפורמה פופולרית מאוד עם קהל משתמשים רחב ופעיל. קהל היעד של מספרה מקומית בהחלט נמצא בפייסבוק, וניתן לטרגט אותו בקלות באמצעות מודעות ממומנות.

מה התקציב הדרוש?

התקציב הדרוש תלוי במספר גורמים, כגון:

  • גודל קהל היעד
  • מטרות הקמפיין (חשיפה, לידים, מכירות)
  • רמת התחרות
  • סוג המודעות

בדרך כלל, תקציב יומי של 70-100 ש"ח יכול להספיק להתחלה.

מה המטרות?

מטרות הקמפיין יכולות להיות:

  • חשיפה: הגברת המודעות למספרה ולקידום המותג.
  • לידים: יצירת לידים חדשים של לקוחות פוטנציאליים.
  • מכירות: הגדלת מספר ההזמנות לשירותי המספרה.
  • נאמנות לקוחות: חיזוק הקשר עם לקוחות קיימים ועידוד לקוחות חוזרים.
 

מהם תחומי העניין?

תחומי העניין של קהל היעד יכולים להיות:

בחרנו קמפיין לידים עם טופס לידים פנימי, כתבנו וריאציות שונות של מודעות, חיברנו פיקסל, העלנו טקסטים, העלנו תמונות וסרטונים, והנה הקמפיין באוויר.

 

שלב ניתוח הקמפיין:

אנו מבצעים בדיקה לאן התקציב שלנו הולך על מנת למטב את הקמפיין.

לאלו מודעות הקהל מתחבר יותר?

מה העלות לאלף חשיפות? מה המחיר לקליק? מהי העלות לליד?

אנו נכבה את המודעות עם עלויות גבוהות ביחד לקמפיין, ונשקיע את התקציב במודעות שעובדות טוב.

כמו כן, במקרה הצורך נבצע שינויים – נשנה את תוכן המודעות, נחדד את הקריאה לפעולה, נשנה תמונות ועוד.

 

כעבור כחודש – שלב ניתוח ROI:

נניח העלות לליד הממוצעת עומדת על 20 ₪ לגברים ו-35 ₪ לנשים. מגיעים כ-80 לידים גברים בחודש, מתוכם סגרתי 30 שבאו אליי לתספורת.

נשים הצלחתי לסגור 20 מתוך 60 בחודש.

חישוב ROI פשוט – הוצאתי על קמפיין הגברים 1600 ₪ (20*80), והכנסתי 1500 ₪ (30*50).

על פניו, קמפיין הגברים לא משתלם לי, אך קיים ניתוח ROI מורכב יותר ודברים נוספים שעלינו לקחת בחשבון –

# עלינו להתחשב בכך שהקמפיין רק חודש באוויר וצריך עוד זמן לייעל אותו.

# עלינו לזכור שהעסק שלנו נחשף ללקוחות רבים, ויכולה להגיע עוד תנועה בעתיד.

# עלינו לזכור שהלקוחות שהגיעו אלינו – עשויים לחזור (אם הם מרוצים מהמחיר והשירות). ולכן צריך עוד זמן כדי למדוד את רווחיות הקמפיין.

בנוגע לקמפיין הנשים – הוצאתי 2,100 ₪ (60*35), והכנסתי 2,400 ₪ (120*20), ולכן על פניו הקמפיין רווחי עבורי. עם זאת, הרווח קטן ועשוי להשתנות. עליי לבצע ייעול לקמפיין כל הזמן – להמשיך לעקוב אחר הנתונים, לבצע שינויים ולהוזיל את העלויות.

כפי שראינו, פרסום בפייסבוק יכול להיות כלי יעיל לקידום מספרה מקומית. 

חשוב להגדיר מטרות ברורות לקמפיין, לבחור קהל יעד ספציפי ולעקוב אחר תוצאות. עם גישה נכונה, ניתן להשיג תוצאות מצוינות באמצעות פרסום בפייסבוק.

 

קידום פוסט ממומן למספרה מקומית:

נניח והוצאתי 800 ₪ על קידום פוסט – מתוכו הגיעו 3 נשים ו-5 גברים.

כלומר, ההכנסה שלי היא 610 ₪ ואני נמצא ב-ROI שלילי.

גורמים נוספים שעליי לקחת בחשבון – חשיפה.

 

התקציב לפרסום בפייסבוק עבור עסקים קטנים:

פלאפון עליו מופיע פייסבוק וכסף בצורת דולרים מסביב

 

נעזרים בסוכנות שיווק? תצטרכו לשלם גם לה וגם לפלטפורמה עצמה עבור התקציב, אך הסיכוי שלכם להצליח גדול יותר משמעותית.

התקציב לפייסבוק – מינימום 2000 ₪. לסוכנות השיווק – 1,500-4,000 ₪.

מפרסמים לבד? העלויות יהיו נמוכות יותר – רק התקציב שתבחרו לשים לצורך הפרסום.

# הנתונים האלו משתנים בהתאם למטרות העסק, לנתונים עצמם ולסוכנות השיווק.

# כתבנו לכם מאמר נפרד ומופרט יותר על התקציב המומלץ לפייסבוק.

 
 

שיטות לייעול הקמפיין בפייסבוק לעסקים קטנים - טיפים להצלחה:

העלות לליד גבוהה? איכות הלידים ירודה? אנשים שוכחים שהם השאירו פרטים? לא מצליחים לסגור לקוחות? 

אם אתם מאוכזבים מתוצאות הקמפיין שלכם, כנראה שיש מספר דברים שאתם לא עושים נכון.

השיטות הבאות ישנו את תוצאות הקמפיינים שלכם מן הקצה אל הקצה (אנו משתמשים בכל אחד ואחד מהם בקמפיינים שאנו עושים ללקוחות שלנו):

אותנטיות

 

מניסיוננו, בעלי עסקים רבים משקיעים זמן רב וכסף במודעות בשפה גבוהה, בעיצובים מטורפים, בסרטונים איכותיים, אך לא רואים תמורה.

הסיבה לכך היא שחסרה לכם אותנטיות. אנשים שגולשים בפיד לא רוצים לראות פרסומת מושקעת, אלא רוצים להרגיש שהמודעה היא כמו פוסט לא ממומן – שנוגע בהם ושמדגיש את הצורך שלהם במוצר.

 

תדברו על הלקוח ופחות על עצמכם:

לא משנה אם מייצאים את יצירת התוכן החוצה לאיש מקצוע או כותבים בעצמנו, אנחנו משקיעים זמן או כסף.

חשוב לנו שהטקסטים שאנחנו מוציאים לקמפיין יהיו מעולי, אך לפעמים הם פשוט לא עובדים.

למה? פעמים רבות אנחנו מדברים הרבה על מי אנחנו, השירות שלנו ופחות על הלקוח,

הצרכים שלו והכאבים שלו.

אתם או המוצר שלכם לא באמת מעניינים אותו. הוא מעניין את עצמו.

הוא רוצה למצוא פתרון לבעיה שלו ולהבין שאתם הפתרון.

לכן, עליכם להתחבר לראש של הלקוח ולדבר עליו.

תחשבו: מה הוא היה רוצה לקרוא?  מה הדברים שתגידו שיגעו בדיוק בנימי הכאב שלו?

איך לגרום לו להזדהות עם הבעיות שאנחנו מדברים עליהם.

תזכירו לו כמה הוא מחפש וצריך את הפתרון, שבמקרה קיים אצלכם.

בצורה הזאת, הסיכויים שלכם למשוך אותו גדולים יותר,

ואם עשיתם את זה נכון – שוב ההצלחה דופקת בדלת 😊

 

 

תבדקו למה הקהל מתחבר – 


 בקמפיין בפייסבוק צריך ליצור מספר וריאציות של מודעות (טקסטים +תמונה) כדי לראות למה הקהל יוותר מתחבר.

ככל שתיצרו יותר אלטרנטיבות, כך הסיכוי שלכם להצליח גדל.

אם בקמפיין שלכם יש רק מודעה אחת או שניים, רוצו להכין עוד מודעות ותבחנו אותם.

 

תמקדו את קהל היעד – אם גם אתם חושבים שככל שהקהל יהיה גדול יותר כך הסיכוי שלכם לסגור יותר עסקאות גדל – אתם טועים.

כמובן שצריך גודל קהל מינימלי, אך אתם חייבים להתמקד בקהל היעד שלכם.

תחשבו בעצמכם – עדיף שיהיו 30 לידים איכותיים בחודש, לעומת 60 לידים שרק 'אוכלים לכם את הראש'. מער לכסף שתכניסו, בדרך זו תוכלו לחסוך מעצמכם את כאבי הראש ואת חוסר הביטחון שעלול להצטבר.

 

חכו בסבלנות – 


אם שילמתם לפלטפורמה או לאיש שיווק – אתם ודאי רוצים תמורה על הכסף שלכם. אבל כל הסוד בקמפיין זה לנתח את הנתונים ולהפוך אותו למשתלם עבורכם.

כדי לבדוק באמת רוויות של קמפיין, יהיה עליכם לחכות בסבלנות רבה. אנחנו לא אומרים שתהיו שאננים ותתנו לכסף שלכם לזרום בלי פיקוח – אלא שתעקבו אחר הנתונים, תבצעו שינויים בהתאם ותבינו עם הזמן עם הקמפיין רווחי עבורכם.

להקים קמפיין ולעזוב אותו מיד – זה בדיוק כמו לנטוע זרעים ולא להשקות אותם.

בדיוק כמו שתצטרכו להשקיע זמן ומאמץ בהשקיה ובטיפול בזרעים כדי שהם יגדלו ויהפכו לצמחים בריאים, כך גם קמפיין פרסום דורש תשומת לב מתמדת כדי שיצליח.

 

לסיכום:

פרסום בפייסבוק מתאים לעסקים קטנים וגדולים כאחד, אך צריך לעשות זאת בחכמה.

בעלי עסקים רבים מעדיפים לא להתעסק בשיווק בעצמם – מפאת חוסר הבנה בפלטפורמה, הזמן הרב שזה לוקח, חוסר ידע בתחום, מעדיפים להתרכז בעסק ולפתח אותו ועוד.

אם אתם מתלבטים אם לפרסם לבד או לעשות זאת בעזרת סוכנות – תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות: עולם הקמפיינים מעניין אותי? יש לי זמן להתעסק בשיווק ובקמפיין? האם אוכל לשבת כל יום על נתוני הקמפיין ולשפר אותם? 

אם עניתם לפחות פעם אחת לא – כדי שהקמפיין יצליח ויכניס לכם כסף, מומלץ להתקשר עם סוכנות מקצועית.

 

אנו, סוכנות Sivro Digital, פה בשבילכם. 

בין אם אתם רוצים לנסות פעם ראשונה פרסום ממומן לעסק שלכם, בין אם ניסיתם בעבר ונכשלתם, ובין אם אתם פשוט מעדיפים להתמקד בדברים אחרים –
צרו איתנו קשר עוד היום ומבטיחים שנחזור אליכם בהקדם.

בהצלחה !

 
 

עוד מהבלוג שלנו

הדוגמאות שיסבירו לך איך מגדירים קהל יעד:

דוגמאות לניתוח קהל יעד:

המדריך המלא לפרסום בפייסבוק עבור עורכי דין:

לחצו כדי לקרוא על פרסום בפייסבוק לעורכי דין:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן לעסק:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן:

השפעת המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי

כיצד המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי?

לימודי שיווק דיגיטלי בישראל: איפה ללמוד ולמה לצפות?

איפה לומדים שיווק דיגיטלי בישראל?

מה זה שיווק אורגני ואיך עושים אותו?

שיווק אורגני: הדרך להצלחה:

הדוגמאות שיסבירו לך איך מגדירים קהל יעד:

דוגמאות לניתוח קהל יעד:

המדריך המלא לפרסום בפייסבוק עבור עורכי דין:

לחצו כדי לקרוא על פרסום בפייסבוק לעורכי דין:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן לעסק:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן:

השפעת המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי

כיצד המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי?

לימודי שיווק דיגיטלי בישראל: איפה ללמוד ולמה לצפות?

איפה לומדים שיווק דיגיטלי בישראל?

מה זה שיווק אורגני ואיך עושים אותו?

שיווק אורגני: הדרך להצלחה:
דילוג לתוכן