fbpx

האם להוציא את השיווק החוצה או לעשות אותו בעצמי?

השאלה אם לפרסם עסק באופן אישי או לפנות לחברת פרסום דיגיטלית שתעשה לכם קידום אורגני וממומן 

היא שאלה רווחת בקרב בעלי העסקים בציבור הישראלי. 

הרי אף אחד לא רוצה להוציא כסף שלא נדרש לכך, ולכן לגיטימי שתשאלו שאלה זו. 

לשאלה זו קיימות שתי תשובות מרכזיות מנקודות מבט שונות – 

ננתח אותן בצורה אובייקטיבית, נסביר את החשיבה שעומדת מאחורי התשובה, וניתן מענה לשיווק לעסקים באינטרנט.

 

מה כולל פרסום לעסק?

שימוש בממומן ובאורגני הם האמצעים המרכזיים של בעל העסק לקבל הכרה מהציבור על שם העסק ופועלו, 

להשגת לקוחות חדשים, לצבירת אמון, לשימור לקוחות ולהגדלת הרווחים. 

פרסום טוב ואיכותי שמחזיק מעמד לאורך זמן ונותן גיבוי לבעל העסק, 

הוא פרסום שמבוסס בכמה פלטפורמות שונות ובמספר טכניקות (ולא מבוסס כולו בקמפיין ממומן בפייסבוק לדוגמא).

סוגי השיווק המקובלים כיום הם:

  • קידום מומן בגוגל
  • קידום אורגני בגוגל
  • שיווק ממומן בפייסבוק, באינסטגרם ובטיקטוק
  • קידום אורגני בפייסבוק
  • דפי נחיתה
  • אתר העסק
  • פעילות אקטיבית ברשתות החברתיות
  • שיטות נוספות שונות ומגוונות, כמו באמצעות בלוגים, בפלטפורמות נוספות (כמו טאבולה) שימוש במערכות דיוור וכו'.

 

איך לדעת היכן לשווק?

לא ניתן להגיד מראש איזו פלטפורמה מומלצת לקידום אורני וממומן (להבדלים ביניהם לחצו כאן

זה תלוי בעיקר בסוג העסק, במטרות העסק ובקהלי היעד. 

כן ניתן לומר, מטבע הדברים, שלכל משווק מקצועי יש את הפלטפורמה שהוא יותר מתחבר אליה. 

כך למשל יש כאלו שמעדיפים לשווק בפייסבוק מאשר לשווק בגוגל, 

להשתמש בדפי נחיתה ולא בטופס לידים מתוך פייסבוק, והעדפות נוספות על פי חווית המשווק וניסיונו.

האם לעשות בעצמי או להסתמך על גורם חיצוני?

כאמור, על שאלה זו יש שתי דעות מרכזיות, ולכל גישה יש מספר יתרונות וחסרונות.

  • באופן עצמאי:

    שיווק העסק לבד זו משימה אפשרית, אך כלל לא פשוטה.

    היתרון הבולט של בעל עסקי שמשווקים לבד:

    – בעל העסק הוא זה שקובע את הקצב.  

    – בעל העסק הוא האחראי הבלעדי של מה שקורה לו בעסק. הוא לא צריך לתת וחשבון על כמות הלידים שנכנסים או על כמות הסגירות שעשה בחודש.

    – שיווק באופן עצמאי מצריך ידע תפעולי – ליצור קמפיינים, להסתדר עם הפלטפורמות וכו'

    – נדרשת יכולת ניתוח נתונים וביצוע אופטימיזציה

    – כרוך בזמן רב, השקעה ומאמץ

    – מעקב את התפתחות העסק

    – נדרשת הסתגלות לאלגוריתמים המשתנים מדי יום.

    – נדרש ידע רב והבנה מעמיקה של האפשרויות השונות – ממומן, SEO וכו'.

    – מחייב הבנה פנסיונית לניהול תקציב הפרסום

    – כרוך ביכולת הגדרת יעדים, זיהוי קהלי יעד, ביצוע מחקר מילות מפתח, ביצוע אופטימיזציה יומית, מעקב ועוד.

  • עזרה של בעל מקצוע:

    באמצעות שיווק עם סוכנות דיגיטל אתם מפקידים את אחריות הפרסום על הסוכנות, ויכולים להתעסק בפיתוח ובקידום העסק. 

    כמובן שסוכנות דיגיטל מקצועית תעדכן אתכם בהתפתחויות ותספק לכם דין וחשבון לגבי פעולותיה. 

  • כך גם ניתן להיעזר בשירותיו של יועץ שיווק בדיגיטל שינחה אתכם כיצד מומלץ לפעול לפני שאתם צוללים למים העמוקים (קיימת סכנת טביעה!). כך תחסכו זמן רב, התעסקות עם בעיות בלתי מתוכננות (ויש הרבה), תהנו ממקצוענות ותראו בפועל תוצאות.

לסיכום -אין מקום לספק:

נקודת המבט של בעלי העסקים היא זו שמעניינת. סוכנויות הדיגיטל ירצו שתבואו אליהם, 

הן בגלל הכסף שתשלמו להם והן בגלל אמונתם ורצונם לעשות קידום אורגני וממומן לעסק שלכם, ולראות אתכם מסופקים.

העניין הוא שגם מנקודת המבט של בעל העסק, הספק מתגמד כאשר שומעים על היתרונות. 

עזרה של בעלי מקצוע היא ההחלטה המושכלת והנבונה ביותר לכל בעל עסק. 

 

 

אנו, סוכנות Sivro Digital, מזמינים אותך  

לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה. 

צעד קטן לאדם – צעד ענק לעסק. 

להשארת פרטים לחצו על 'צרו קשר'. 

עוד מהבלוג שלנו

איך משיגים לקוחות לעסק – 9 הדרכים הטובות ביותר

9 דרכים להשיג עוד לקוחות לעסק שלכם:

פילוח קהל יעד – מהו ואיך בונים אותו? (2024)

איך בוחרים ומשמרים את קהל היעד? כך תבנו לעצמכם קהל לקוחות נאמן:

איך לכתוב מודעות בפייסבוק?

:הדרכים לכתיבת מודעות בפייסבוק

איך לקדם את האתר בגוגל? (2024) – מדריך פרקטי:

כל השלבים לקידום האתר שלכם בגוגל:

פרסום אתרי איקומרס בגוגל ממומן – רווחי? מומלץ? מתאים לכולם?

גם אתם מתלבטים היכן לעשות פרסום ממומן לאתר איקומרס? המאמר הבא בשבילכם

פרסום ממומן בגוגל – איך עושים את זה נכון?

הכל על פרסום ממומן בגוגל:

איך משיגים לקוחות לעסק – 9 הדרכים הטובות ביותר

9 דרכים להשיג עוד לקוחות לעסק שלכם:

פילוח קהל יעד – מהו ואיך בונים אותו? (2024)

איך בוחרים ומשמרים את קהל היעד? כך תבנו לעצמכם קהל לקוחות נאמן:

איך לכתוב מודעות בפייסבוק?

:הדרכים לכתיבת מודעות בפייסבוק

איך לקדם את האתר בגוגל? (2024) – מדריך פרקטי:

כל השלבים לקידום האתר שלכם בגוגל:

פרסום אתרי איקומרס בגוגל ממומן – רווחי? מומלץ? מתאים לכולם?

גם אתם מתלבטים היכן לעשות פרסום ממומן לאתר איקומרס? המאמר הבא בשבילכם

פרסום ממומן בגוגל – איך עושים את זה נכון?

הכל על פרסום ממומן בגוגל:
דילוג לתוכן