מהו דף הנחיתה ומה מטרתו?
מטרת דף הנחיתה היא לגרום לקהל היעד לעשות פעולה מסוימת – זה יכול להיות הרשמה לרשימת תפוצה, רכישת מוצר, השארת פרטים למטרת מכירת שירות ועוד. בניית דפי נחיתה היא בדרך כלל חלק מתהליכי שיווק ממומן בגוגל, בפייסבוק ובפלטפורמות נוספות. יתרון בולט של דף נחיתה לעסק הוא המבנה שלו – הוא בנוי מעמוד אחד בלבד עם מסר ייחודי שמותאם לקהל היעד, ללא הפרעות חיצוניות (כמו סרטונים שקופצים, מודעות אחרות, עמודים נוספים אליהם ניתן לגשת וכו'). זו הסיבה לכך שאחוזי ההמרה בדפי נחיתה מהגבוהים שיש. דפי נחיתה מוצלחים הם דפים מקצועיים, ושוללים בין היתר – מסר ברור וממוקד לקהל היעד, כותרת מהפנטת, וקריאה לפעולה.
מה נוכל להשיג באמצעות דף נחיתה מקצועי?
- הרחבת מאגר הלקוחות. קבלת כמויות של לידים איכותיים (לקוחות פוטנציאליים) ואפשרות למכור את המוצר או השירות שאתם נותנים.
- הצגת המסר המרכזי של העסק. בניגוד לאתר שלכם בו יש מאגר רב של תוכן, בדפי הנחיתה לעסק תוכלו להתמקד במסר השיווקי המרכזי של העסק ולהתאימו לקהל היעד.
- מדידה וניתוח של הנתונים. בעזרת כלים מתקדמים נוכל לדעת כמה צפו בדף הנחיתה וכמה השאירו פרטים. כך נדע האם צריך לשנות את דף הנחיתה וכיצד (עיצוב, תוכן, הצעה אטרקטיבית, ועוד), תוך כדי תנועה (כשהדף כבר באוויר).
- בניית אמון וחיזוק המותג. דף הנחיתה לעסק יעזור לכם לחזק את אמון הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים וכך יתחזק המותג שלכם.
למי השירות מתאים
בעלי עסקים שרוצים להגדיל את המכירות (מוצר או שירות) ולמשוך לקוחות חדשים.
עסקים שרוצים להציע הצעה אטרקטיבית ללקוחות חדשים/ חוזרים באמצעות קמפיין.
בעלי עסקים שאין להם את הידע הדרוש/ הזמן לבנות דף נחיתה מקצועי ואיכותי.
עסקים שאין להם צורך באתר גדול, אלא דף אחד וממוקד