fbpx

מה זה שיווק אורגני ואיך עושים אותו?

לוגו מקושקש של גוגל

קפיצה בקליק:

שיווק אורגני = צורת שיווק שבה אתם מקדמים את העסק שלכם, בין אם בגוגל ובין אם ברשתות החברתיות. 

במנועי החיפוש זה בא לידי ביטוי בכך שאתר האינטרנט שלכם (אתר תדמית, אתר שיווקי, אתר מידע..) מופיע בתוצאות החיפוש באופן טבעי, ללא תשלום.

ברשתות החברתיות זה בא לידי ביטוי בהעלאת תוכן קבוע ויצירת קהילה.

המטרה של שניהם היא בניית אמון סביב העסק, לידים (לקוחות פוטנציאליים), וכמובן, איך לא, עוד כסף לארנק.

אם כן, איך עושים את זה?

על כך ועוד בעמוד הבא – 

מהי חשיבות השיווק האורגני?

השיווק האורגני מביא לתוצאות עסקיות ארוכות טווח וזרימת לידים באופן קבוע. 

כאשר נבנה תוכן איכותי ומעניין, שמותאם לצרכי הקהל ומספק ערך מוסף, נוכל ליצור קשר טוב יותר עם לקוחות. 

בניגוד לפרסום ממומן בפייסבוק או פרסום ממומן בגוגל, כאן אנו מקנים למותג אמינות בעיני הקהל, מה שעוזר לבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחות. 

עם זאת, השיווק האורגני דורש השקעה, זמן ומאמצים, רבים.

 

סוגי השיווק האורגני:

בין אורגני לממומן – המטרה זהה, הדרך שונה:

כאשר אומרים שיווק אורגני, צריך לברר מהי הכוונה המדויקת.

מתייחסים בד"כ לשלושה סוגי שיווק אורגני

  1. שיווק (קידום) אורגני במנועי החיפוש (בד"כ גוגל) – נקרא גם SEO או אופטימיזציה למנועי החיפוש, הוא קידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל.
  2. פרסום אורגני ברשתות החברתיות – הקמת דף עסקי, העלאת תוכן איכותי באופן קבוע וניהול קהילה סביב המותג. 
  3. בדרכים אחרות – שליחת מיילים, וובינריים, ועוד.
 

בסוף, המטרה העיקרית של בעל העסק, גם באורגני וגם בממומן, היא להגדיל את ההכנסה.

אך הדרך שונה – שיווק אורגני הוא מחשבה לטווח הארוך, שם אין תלות בפלטפורמה אלא אתר שהוא נכס עצמאי.

לעומת זאת, מי שעושה רק ממומן בפייסבוק, תלוי רק בפייסבוק. 

אם גולשים מוצאים אתכם דרך חיפוש שהוא חינמי, אתם קצת מחביאים את האינטרס, ולכן נקנה ביניכם לבין הלקוחות יותר אמון וסמכות. 

 

יתרונות השיווק האורגני:

seo

 

לשיווק ללא תשלום לפלטפורמה יש מספר יתרונות:

♦ תנועה איכותית: תנועה אורגנית נוטה להיות איכותית יותר מתנועה ממומנת.  

♦ אמינות: אתרים המופיעים בראש תוצאות החיפוש באורגני נתפסים כאמינים ומהימנים יותר.

♦ תוצאות מתמשכות: אמנם גם השיווק האורגני הוא עבודה באופן שגרתי, אך לעומת השיווק הממומן, כאן אתם בונים תשתית  שתוביל לקבלת תוצאות לאורך זמן.

 

במה נמדדת הצלחה?

הנה טבלה שתעשה לכם סדר:

סוגי השיווק האורגני

מדדים עיקריים

מדדים משניים

קידום בגוגל (SEO)

* מספר המבקרים באתר

* מקורות התנועה  *התנהגות המבקרים

* מיקום המאמרים והאתר בתוצאות החיפוש 

* כמות ביטויי מפתח רלוונטיים *שיעור ההמרה

* ערך המרה  (חישוב ROI).

* נראות המותג  * זמן שהייה באתר

* שיעורי נטישה

* חווית המשתמשים

ברשתות חברתיות

* מספר העוקבים  

*היקף החשיפה 

* מעורבות המשתמשים (לייקים, תגובות, שיתופים)

* התפתחות הקהילה

*  מיקוד קהל היעד

* סנטימנט ההשפעה על המותג – כמה משפיע על האתר עצמו?

במיילים

* שיעור פתיחת מיילים * שיעור הקליקים

* שיעורי ההמרה (קריאה, צפייה, הורדה)

* גודל רשימת התפוצה +

התפתחות רשימת התפוצה

בוובינרים

* מספר הנרשמים  *מספר המשתתפים  

* מעורבות המשתתפים (שאלות, תגובות) 

* המרות (רכישות, הורדות)

שביעות רצון המשתתפים

* השפעה על המותג חישוב ROI

חשוב לנו ציין:

⇐ לא כל סוגי השיווק האורגני האלו בהכרח רלוונטיים לעסק שלכם.

⇐ חשוב שתבחרו את המדדים החשובים ביותר עבורכם ולעקוב אחריהם באופן קבוע.

⇐ ניתוח הנתונים יעזור לכם להבין מה עובד ומה לא, ולשפר את אסטרטגיית השיווק האורגני שלכם לאורך זמן.

 

במה נמדדת הצלחת הקידום האורגני בגוגל (SEO)?

בגלל שהשיווק האורגני הוא תהליך ארוך טווח. חשוב לדעת כיצד למדוד את הצלחתו, מ-2 סיבות עיקריות: 

א. לראות האם המאמץ משתלם ואם אתם בכיוון הנכון. 

ב. לנתח את הנתונים ולהביא לתוצאות טובות יותר

הנה כמה מדדים עיקריים שיעזרו לכם למדוד את הצלחת השיווק האורגני שלך:

  • נראות המותג: האם המותג/העסק שלכם זוכה לחשיפה רבה יותר כתוצאה מהפרסום אורגני?
  • מספר המבקרים באתר: ככל שיש יותר מבקרים באתר, כך אתם מתקדמים יותר.
  • ביטויי מפתח: בכמה ביטויי מפתח רלוונטיים אתם מדורגים וכמה תנועה הם מביאים.
  • איכות ורלוונטיות: כמה תנועה איכותית ורלוונטית מגיעה לאתר שלכם.
  • שיעור ההמרה: כמה אחוזים מהמבקרים באתר מבצעים פעולה רצויה (רכישה, הרשמה, יצירת קשר וכו').
 

מדידת הצלחת קידום האתר בגוגל היא תהליך מתמשך וחשוב.

יתרה מזאת, הקידום האורגני בגוגל והשיווק ברשתות החברתיות משלים זה את זה – 

גוגל מצליחה לקשר בין העסק שלכם לדף העסקי ומקדמת אתכם יותר בגוגל (בתנאי שהדף העסקי פעיל ואתם מבצעים קידום אורגני בגוגל).

על ידי ניתוח נתונים ושיפור האסטרטגיה השיווקית שלכם, תוכל להפיק את המרב מיכולותיו של השיווק האורגני.

 

באלו כלים ניתן להשתמש למדידת SEO וכיצד?

כלים למדידה

קידום האתר בגוגל הוא תהליך ארוך ומתמשך, ולכן אתם חייבים להשתמש בכלים אלו ובכלים נוספים כדי לבצע אופטימיזציה נכונה לאתר.

בחרו לכם באיזה כלים הכי נוח לכם להשתמש ותרוצו איתם:

♦ גוגל אנליטיקס (Google Analytics): כלי חינמי חיוני לכל עסק שרוצה לעקוב אחר נתוני האתר שלו. גוגל אנליטיקס מספק מגוון רחב של נתונים על תנועת האתר, התנהגות המבקרים, מקורות התנועה, המרות ועוד.

 ♦ Google Search Console (בחינם): כלי חינמי נוסף של גוגל שמספק מידע על ביצועי האתר שלך בתוצאות החיפוש. ניתן לראות באיזה מילות מפתח האתר שלך מופיע, באיזה מיקום הוא מופיע, ולקבל התראות על בעיות טכניות באתר שעשויות לפגוע בדירוג שלו.

♦ Semrush (בתשלום): כלי מקצועי המאפשר לבצע מחקר מילות מפתח, לנתח מתחרים, לעקוב אחר דירוג האתר בתוצאות החיפוש ועוד.

♦ Ahrefs (בתשלום): כלי מקצועי נוסף המאפשר לבצע מחקר קישורים, לנתח פרופילי קישורים, לעקוב אחר דירוג האתר בתוצאות החיפוש ועוד.

♦ Moz (בתשלום): כלי מקצועי המאפשר לבצע מחקר מילות מפתח, לנתח את האתר שלך מבחינה טכנית, לעקוב אחר דירוג האתר בתוצאות החיפוש ועוד.

♦ Ubersuggest (בחינם) – כלי שמאפשר לכם לבצע מחקר מילות מפתח, לבדוק קישורים, לראות באלו ביטויי מפתח אתם מדורגים ועוד. 

 

 

טיפים לשיווק אורגני ברשתות החברתיות:

רשתות חברתיות שמביאות חשיפה באמצעות שיווק אורגני

 

ההמלצה היא לשווק בכמה שיותר פלטפורמות חברתיות. אם אין לכם זמן לכך, השתמשו במיקור חוץ או שתתחילו באחד ותגדלו עם הזמן.

♦ טיפ זה נכון גם לשיווק האתר בגוגל  תשתמשו בכלי AI לכתיבת תוכן. בכל יום עולים עשרות מאמרים חדשים לגוגל ואם תכתבו הכל לבד – פשוט לא תעמדו בקצב. בנוסף, הם יכולים לעזור לכם בכתיבת פוסטים לדפים העסקיים. עם זאת, נדגיש, כלי ה-AI הם כלי עזר טובים. הם חייבים לעבור עריכה קפדנית, הגייה, הוספת תוכן אישי שלכם ועוד.

תשתמשו בכלים החינמיים של הפלטפורמות לניהול נכון וביצוע פעולות אוטומטיות. לד' אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, תוכלו להשתמש בכלים של פייסבוק להעלאת תוכן מתוזמן – תוכלו לבחור שעה ותאריך קבועים להעלאת הפוסטים.

תתמידו, אל תתייאשו, זה לוקח זמן.

תגלו מעורבות – תגיבו על תגובות תענו על שאלות.

תבקשו פעילות אקטיבית של הגולשים – תבקשו מהם לעקוב, להיכנס, להתרשם, לעשות לייק ועוד.

# אם אתם משווקים בפייסבוק, כתבנו לכם 15 טיפים איכותיים לשיווק בפייסבוק לשנת 2024.

 

 

טיפים להצלחה בשיווק אורגני:

success עם תמונה של אדם עם חליפה

 

שיווק אורגני הוא לא תהליך פשוט, ומעבר להתמדה, סבלנות ומשמעת עצמית, חשוב שתקפידו על מספר דברים:

תגדירו יעדים ברורים ומדידים כמה כניסות בכל חודש, מה קצב העלייה, מה קצב העלאת התוכן ועוד. 

תבצעו מחקר שוק מעמיק – טרם אתם מתחילים, חשוב שתבצעו מחקר שוק – אלו ביטויים כדאי לקדם, מה נפתח החיפוש שלהם, מה התחרות באותם נושאים ועוד. כדי לקרוא עוד על קידום האתר בגוגל לחצו כאן.

תיצרו תוכן איכותי, ייחודי ובעל ערך – זה אולי הטיפ הטוב ביותר – תיצרו כל הזמן תוכן איכותי.

תבנו קהילה חזקה – בניית קהילה תעזור לכם בשיווק האורגני ובהשגת התוצאות שהגדרתם.

 

לבד מול סוכנות שיווק:

ההחלטה אם לבצע שיווק אורגני לבד או בעזרת סוכנות שיווק תלויה בגורמים רבים, כגון גודל העסק, התקציב, הידע והניסיון בתחום השיווק האורגני, והרצון להשקיע זמן ומשאבים.

בסוף אין חכם כבעל הניסיון, ולכן מומלץ להיעזר בסוכנות שיווק מקצועית. 

למרות שאת, אם אין לכם תקציב ו/או אתם מעדיפים להשקיע זמן (והרבה) ללמוד את התחום זה בהחלט אפשרי גם לעשות את זה לבד. 

בצורה זו גם תחסכו את התקציב (אך זה יבוא על חשבון פיתוח העסק עצמו).

# לקריאה נוספת על איך בוחרים סוכנות שיווק לעסק לחצו על הלינק.

 

יתרונות וחסרונות של שיווק אורגני לבד:

שיווק לבד הוא לא בהכרח החלטה גרועה.

חשוב שתהיו מודעים ליתרונות והחסרונות:

יתרונות קידום אורגני לבד:

  • חיסכון בעלויות: ניתן לחסוך משמעותית בעלויות על ידי ביצוע קידום אורגני באופן עצמאי.
  • שליטה מלאה: יש לכם שליטה מלאה על תהליך הקידום ועל האסטרטגיה שתיושם.
  • גמישות: ניתן להתאים את האסטרטגיה באופן עצמאי ובהתאם לצרכים המשתנים של העסק.
  • למידה עצמית: ביצוע קידום אורגני לבד יכול להיות הזדמנות מצוינת ללמוד ולצבור ידע בתחום.
 

חסרונות קידום אורגני לבד:

  • גוזל זמן: ביצוע קידום אורגני באופן עצמאי דורש זמן רב של עבודה, מחקר, ניתוח נתונים ויישום אסטרטגיות.
  • מחסור בידע וניסיון: ייתכן שתתקלו בקשיים כתוצאה מחוסר ידע וניסיון בתחום הקידום האורגני.
  • קושי במדידה: קשה למדוד באופן יעיל את תוצאות קידום אורגני שמתבצע באופן עצמאי.
  • חוסר מוטיבציה: ייתכן שתתקשו לשמור על מוטיבציה גבוהה לאורך זמן.
 
 

טבלת השוואה – סוכנות שיווק מול קידום עצמי:

 

קידום אורגני לבד:

קידום אורגני בעזרת סיוע חיצוני:

ידע וניסיון:

דורש ידע וניסיון עצמי בתחום הקידום האורגני, עדכון מתמיד במגמות וטכנולוגיות חדשות

צוות מומחים בעל ידע נרחב וניסיון בתחום הקידום האורגני

זמן:

גוזל זמן רב של עבודה, מחקר, ניתוח נתונים ויישום אסטרטגיות

חוסך זמן ומאפשר להתמקד בתחומי הליבה של העסק

משאבים:

דורש השקעה בכלי עבודה, תוכנות ותשתיות טכנולוגיות

סוכנות מספקת את כל המשאבים הדרושים

יעילות:

קשה להבטיח יעילות גבוהה ללא ידע וניסיון נרחבים

סוכנות מקצועית יכולה לספק יעילות גבוהה יותר (אם כי לא בהכרח – תלוי סוכנות).

מדידה:

דורש ידע ומיומנות בביצוע ניתוח נתונים

סוכנות מספקת דוחות מפורטים ומדידה שוטפת של תוצאות

גמישות:

ניתן להתאים את האסטרטגיה באופן עצמאי.

סוכנות שיווק מתאימה את האסטרטגיה לצרכים המשתנים של העסק

עלויות:

אין ריטיינר חודשי לסוכנות שיווק, אך יהיה צורך לשלם על כלי מחקר, כלי ניתוח קישורים נכנסים ועוד.

תשלמו ריטיינר חודשי (כ-2000 ₪ בחודש).

מוטיבציה:

קשה לשמור על מוטיבציה גבוהה לאורך זמן

אין להם ברירה יותר מדי לשמור על מוטיבציה גבוהה- יש כוח אדם מתחלף ומסייע אחד לשני.

מיקוד:

קשה להתמקד בכל תחומי הקידום האורגני ולבצע מחקר מילות מפתח מספק.

מבצעת מחקר מילות מפתח יסודי בשיתוף עם בעל העסק, אך בד"כ תגביל אתכם למספר ביטויי מפתח בחודש (כ-50).

תוצאות:

קשה להבטיח תוצאות גבוהות ללא ידע וניסיון נרחבים.

הסיכוי להגיע לתוצאות גבוה יותר.


עלויות שיווק אורגני באמצעות מיקור חוץ:

עלויות שיווק אורגני משתנות משמעותית בהתאם למגוון גורמים, ביניהם:

  • היקף העבודה: ככל שתהיה דרישה לעבודה רבה יותר (כמו יצירת תוכן רב, ניהול קהילות גדולות וכו'), כך העלויות יעלו.
  • תחום העסק: תחומים תחרותיים יותר עשויים לדרוש השקעה גבוהה יותר.
  • מיקום גאוגרפי: מחירי השירותים עשויים להשתנות בהתאם למיקום הגאוגרפי של סוכנות השיווק.
  • ניסיון הספק: סוכנויות ופרילנסרים מנוסים יותר עשויים לגבות מחירים גבוהים יותר.
  • השירותים הנדרשים: מחירים עשויים להשתנות בהתאם לשירותים הספציפיים הנדרשים (כמו ניהול קהילות, ניתוח נתונים, יצירת תוכן, קניית קישורים וכו').
 

להלן טווחי מחירים משוערים (אך קחו אותם בערבון מוגבל):

שיווק טבעי ברשתות חברתיות:

  • עסקים קטנים: 500-2,000 ש"ח לחודש.
  • עסקים בינוניים: 2,000-5,000 ש"ח לחודש.
  • עסקים גדולים: 5,000 ש"ח ומעלה לחודש.
 

שיווק טבעי (אורגני) בגוגל (SEO):

  • עסקים קטנים 1,500-3,000 ש"ח לחודש.
  • עסקים בינוניים 3,000-5,000 ש"ח לחודש.
  • עסקים גדולים 5,000 ש"ח ומעלה לחודש.

 

שיווק אורגני ו-AI:

AI

 

כבר עכשיו אנו רואים את השינוי האדיר שהביא עימו ה-AI (הבינה המלאכותית)  לעולם. 

אין ספק שבעתיד צפויה להיות צמיחה נוספת של השימוש בטכנולוגיות של AI . 

כלי AI יכולים להיות שימושיים לשפר את חוויית המשתמש ולהתאים את ההתקשרות עם הלקוח על פי העדפותיו וההתנהגות שלו ברשת. 

בנוסף, צפויים פיתוחים נוספים שישפיעו על חווית המשתמש וישפיעו השפעה ישירה על דירוג האתר שלגם בגוגל.

עם זאת, הבינה המלאכותית יוצרת גם בעיות – יותר מדי תוכן לא איכותי, שמוביל לחוסר אמון מצד הגולשים. 

עם הזמן, תצטרכו ללמוד כיצד לייצר אמון אצל הלקוחות יחד עם כתיבה מלאכותית.

טיפ – תיעזרו ב- AI, אבל תערכו ותכתבו הרבה בכוחות עצמכם – כך המשתמש יקבל ערך גם מהתוכן שלכם וגם מהתוכן של הבינה המלאכותית.

בנוסף, כבר היום אפשר להשתמש באוטומציה עסקית לייעול החשיפה, המעקב והמכירות.

 

עתיד השיווק האורגני: מבט לעבר 2025 והלאה:

השיווק האורגני נמצא בצומת דרכים מרתקת. מצד אחד, הוא צובר תאוצה אדירה כתוצאה מהתלות הגוברת של אנשים באינטרנט ובמכשירי מובייל.

מצד שני, הוא מתמודד עם אתגרים חדשים, כמו עלייה בתחרות, שינויים באלגוריתמי חיפוש, וצורך מתמיד להתאים את עצמו לטכנולוגיות חדשניות.

אז מה צופן העתיד לשיווק האורגני? 

הנה כמה מהמגמות העיקריות שצפויות להשפיע על התחום בשנים הקרובות:

  1. עלייה בחשיבות התוכן האיכותי: תוכן איכותי ומעניין תמיד היה חשוב בפרסום, אך כעת הוא הופך קריטי עוד יותר. גוגל וחברות אחרות נותנות עדיפות גבוהה יותר לאתרים שמספקים תוכן בעל ערך אמיתי למשתמשים.
  2. התמקדות בחוויית המשתמש: חוויית המשתמש (UX) תהיה גורם משמעותי עוד יותר בדירוג האתרים. אתרים שיהיו קלים לשימוש, מהירים וידידותיים למשתמשים יזכו לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
  3. התפתחות טכנולוגיות חדשות: טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML) ישמשו לשיפור אסטרטגיות השיווק האורגני. טכנולוגיות אלה יעזרו למשווקים לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק יותר, לנתח נתונים בצורה יעילה יותר, וליצור תוכן מותאם אישית למשתמשים. (זה כבר קורה מתחת לאף שלנו..)
  4. התמקדות בנישה ספציפית: במקום להתחרות על מילות מפתח כלליות, עסקים רבים יתמקדו בנישה ספציפית יותר. זה יעזור להם למשוך לקוחות רלוונטיים יותר ולשפר את סיכויי ההצלחה שלהם (גם זה כבר קורה ושיטה מעולה לעסקים מתחילים).
  5. בניית מותג חזק: בניית מותג חזק תהיה חשובה עוד יותר. עסקים בעלי מותג חזק יהיו בולטים יותר בתחרות ויוכלו למשוך לקוחות נאמנים יותר.
  6. התמקדות בתוצאות ארוכות טווח: עסקים יצטרכו להתמקד בתוצאות ארוכות טווח, ולא בתוצאות מיידיות.
  7. התאמה אישית: התאמה אישית תהיה גם היא חשובה יותר. אתרים יצטרכו לספק חוויה מותאמת אישית לכל משתמש, על סמך העדפותיו ותחומי העניין שלו.
  8. התמקדות בסרטונים: סרטונים יהפכו לאחד מערוצי השיווק האורגני החשובים ביותר. עסקים יצטרכו ליצור סרטונים איכותיים ומעניינים כדי למשוך לקוחות ולהגביר את המודעות למותג.
  9. ניהול נכס דיגיטלי: בנייה וניהול של נכסים דיגיטליים (DAM) יוכלו לספק לכם לידים, קישורים ועוד.
 
 

לסיכום – דרך השיווק האורגני האולטימטיבית לעסק שלכם:

כסף בצורת מטבעות ושטרות

איך עושים שיווק אורגני – בגדול –  מקדמים את האתר בגוגל ומעלים תוכן לרשתות. אך כמובן שזה דורש זמן, מאמץ רב וניתוח נתונים מתמשך.  

כדי לבחור את דרך השיווק האולטימטיבית לעסק שלכם, תחקרו את התחום או התייעצו עם אנשים מהתחום (מוזמנים להתייעץ גם איתנו 😊).

בנוסף, תשקלו פעמיים אם אתם רוצים לעשות זאת לבדכם – אתם ודאי מעריכים לבד את הקושי בהתמקדות בקידום האתר בגוגל, בניהול קהילה ברשתות החברתיות ובפיתוח העסק גם יחד.

בהחלט מדובר במשימה לא פשוטה.

אם החלטתם לעשות שיווק אורגני באמצעות סוכנות שיווק, ודאו שמתבצעת מולכם שקיפות ושאתם יכולים לעקוב אחר התוצאות (אך צריך סבלנות – זו עבודה לטווח הארוך).


לפרטים נוספים על שיווק אורגני לעסק שלכם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

לחיינו, Sivro Digital ♥


# כותבי המאמר ירין כהן ועד סיברוני, משווקים בעלי עסקים בגוגל וברשתות החברתיות.

עוד מהבלוג שלנו

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים קטנים – המדריך המלא:

כל מה שעסקים קטנים צריכים לדעת לפני פרסום בפייסבוק:

איך מגדירים קהל יעד? הסבר באמצעות דוגמאות:

דוגמאות לניתוח קהל יעד:

המדריך המלא לפרסום בפייסבוק עבור עורכי דין:

לחצו כדי לקרוא על פרסום בפייסבוק לעורכי דין:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן לעסק:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן:

השפעת המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי

כיצד המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי?

לימודי שיווק דיגיטלי בישראל: איפה ללמוד ולמה לצפות?

איפה לומדים שיווק דיגיטלי בישראל?

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים קטנים – המדריך המלא:

כל מה שעסקים קטנים צריכים לדעת לפני פרסום בפייסבוק:

איך מגדירים קהל יעד? הסבר באמצעות דוגמאות:

דוגמאות לניתוח קהל יעד:

המדריך המלא לפרסום בפייסבוק עבור עורכי דין:

לחצו כדי לקרוא על פרסום בפייסבוק לעורכי דין:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן לעסק:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן:

השפעת המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי

כיצד המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי?

לימודי שיווק דיגיטלי בישראל: איפה ללמוד ולמה לצפות?

איפה לומדים שיווק דיגיטלי בישראל?
דילוג לתוכן