fbpx

איך עושים מחקר מילות מפתח בצורה נכונה?

זכוכית מגדלת ליד אותיות - מחקר מילות מפתח

מילות מפתח הן המילים או הביטויים שאנשים מקלידים במנועי חיפוש כדי למצוא את המידע שהם צריכים.

חכמנו אמרו – כל אחד יכול לעשות מחקר מילות מפתח, אבל לא כל אחד יודע איך לעשות אותו כך שיוביל לתוצאות הרצויות.

אז איך עושים אתו נכון?

נתחיל במה זה מחקר מילות מפתח, מה החשיבות שלו, ואיך עושים אותו נכון בפרסום הממומן ובשיווק האורגני. נוסיף כמובן דוגמאות שיעזרו להבנה.

(אם אתם קצרים בזמן, תוכלו לדלג בתוכן עניינים לאן שתרצו).

בואו נתחיל:


מעבר בקליק:

איך מדליקים את החושך? בעזרת מחקר מילות מפתח:

דמיינו שיש ברשותכם חנות תכשיטים מפוארת. לקוחות רבים באים לחנות, אך החנות חשוכה. 

הבעיה? הם לא רואים כלום! איך יתרשמו מהתכשיטים? איך יקנו?

אותו הדבר קורה בעולם השיווק בלי מחקר מילות מפתח נכון.

כך בפרסום הממומן – יכול להיות שיש לכם פוטנציאל לקהל עצום, אך אם הוא לא יראה את מה שיש לכם להציע – קהל היעד פשוט לא יקנה.

כך גם כאשר עושים קידום אורגני בגוגל לאתר. ללא מחקר מילות מפתח נכון – לא תגיע תנועה לאתר ולא תגדילו את מאגר הלקוחות שלכם.

 

מחקר ביטויי מפתח - למה צריכים את זה?

מחקר זה עוזר לכם להבין אילו מילים ואילו ביטויים אנשים מקלידים כשהם מחפשים מוצרים, שירותים או מידע הקשורים לתחום העיסוק שלכם. 

על ידי זיהוי מילות המפתח הנכונות, תוכלו:

לשפר את הדירוג האורגני של האתר שלכם: שימוש נכון במילות מפתח רלוונטיות בתוכן באתר שלכם יכול לסמן לגוגל ולאתרים אחרים שהאתר שלכם רלוונטי לחיפושים מסוימים. זה יכול לעזור לכם להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.

לייצור קמפיינים פרסום ממומן אפקטיביים יותר: שימוש במילות מפתח רלוונטיות בקמפיינים שלכם בגוגל אדס או בפלטפורמות פרסום אחרות, יבטיח שהמודעות שלכם יוצגו בפני קהל היעד הנכון בזמן הנכון.

לשפר את חוויית המשתמש: על ידי התמקדות בכוונת הגולשים (מה הם באמת מחפשים כשהם מקלידים ביטוי מסוים), תוכלו ליצור תוכן באתר שלכם שבאמת עונה על הצרכים שלהם. זה יוביל לשביעות רצון גבוהה יותר בקרב המבקרים באתר שלכם.

 

 

מילות מפתח בשיווק הדיגיטלי:

בואו נחלק את עולם מילות המפתח לשני תחומים עיקריים:

פרסום ממומן: כאן אתם משלמים על מנת להציג את המודעות שלכם בתוצאות החיפוש של ביטויי מפתח ספציפיים. 

בחירה נכונה של מילות מפתח תבטיח שהמודעות שלכם יוצגו בפני קהל היעד הנכון ותמקסם את התועלת מהתקציב הפרסומי.

 קידום אורגני (SEO): המטרה היא לדרג את האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל עבור מילות מפתח רלוונטיות. 

שימוש נכון במילות מפתח יעזור לגוגל להבין במה עוסק האתר שלכם, ויתרום לעוד תנועה חיונית לאתר.

# ישנו גם את העולם של ניהול דף עסקי וכתיבת פוסטים, וגם להם כמובן טוב להכניס ביטויי מפתח. 

 

למה צריך כלים לתכנון מילות מפתח? 🤔

1. 🎯 באמצעותם תמצאו את המילים הנכונות למוצר או השירות שלכם.

2. 📊 הם יוכלו לתת לכם אומדן לגבי נפח החיפוש – הבנה מעמיקה של איזה שאילתות וטרנדים מחופשים בתחום שלכם.

3. 🥇 תנתחו את התחרות – לעסק קטן אין טעם לנסות להתנגח על ההתחלה במתחרים הגדולים. כלי המחקר יעזרו לכם להשיג התאמה אופטימלית למילות מפתח עם תחרות נמוכה (ביטויי 'זנב ארוך').

4. 📈 באמצעותם תשפרו את הביצועים (בין אם בממומן ובים אם באורגני) ותגדילו את ההמרות.

5. הם יתנו לכם רעיונות לתוכן חדש: רלוונטי בעיקר עבור קידום האתר בגוגל, שכן באמצעות הכלים תוכלו למצוא תמיד על מה לכתוב ואיזה מילים ניתן לקדם.

 

 

המושגים שאתם חייבים להכיר לפני תחילת העבודה:

1. כוונת חיפוש: כוונת החיפוש היא המטרה של המשתמש כאשר הוא מבצע חיפוש בגוגל. ניתן לחלק את כוונת החיפוש לשלוש קטגוריות עיקריות:

כוונת חיפוש אינפורמטיבית: הגולש מחפש מידע בנושא מסוים. לדוגמא, "מהם הסימנים של התקף לב?"

כוונת חיפוש מסחרית: הגולש מחפש מוצר או שירות לרכישה. לדוגמא, "מחיר טלפון נייד חדש".

כוונת חיפוש טרנזקציונלית: המשתמש מוכן לבצע רכישה או פעולה אחרת. לדוגמא, "הזמנת חדר במלון".

2. נפח חיפוש: מספר הפעמים שבו גולשים מחפשים מילת מפתח מסוימת בתקופה נתונה. 

ככל שנפח החיפוש החודשי גבוה יותר, כך מילת המפתח פופולרית יותר.

3. עלות לקליק (CPC) – מה הסכום שתשלמו עבור כל שימוש בביטוי. מידע זה יכול לעזור לכם להתמקד במילות מפתח רלוונטיות וזולות יותר, ובכך להפיק את המרב מהתקציב שלכם. 

4. תחרות: התחרות היא מספר האתרים שמתחרים על אותה מילה או ביטוי מפתח. ככל שהתחרות גבוהה יותר, כך העלות לקליק שלה תהיה גבוהה יותר וכך יהיה קשה יותר לקדם אתר באותה מילת מפתח.

5. רלוונטיות: מידת ההתאמה בין מילת המפתח לבין התוכן. ככל שהרלוונטיות גבוהה יותר, כך הסיכוי שהמשתמש יקרא את התוכן ויהיה מרוצה הוא גבוה יותר. 

אם זה בפרסום המודעות בממומן, או בתוכן הבלוג באתר בקידום אורגני.

6. קושי אורגני: קושי אורגני הוא מדד שמעריך כמה קשה יהיה לקדם ביטוי מפתח ספציפי בתוצאות החיפוש. עם זאת, אנחנו ורבים אחרים לא מייחסים לממד זה חשיבות רבה, שכן הוא אינו מדויק בעליל, במיוחד בארץ. (רלוונטי בעיקר לקידום אורגני)

7. מילות מפתח ראשיות: הן המרכזיות, וצריכות להיות רלוונטיות למוצרים או השירותים שהעסק מציע, ולכוונת החיפוש של קהל היעד.

8. מילות מפתח משניות: מילות מפתח משניות הן מילות מפתח פחות חשובות, אך עדיין רלוונטיות למוצרים או השירותים שהעסק מציע.

9. זנב ארוך: זנב ארוך מתייחס לביטויים ארוכים וממוקדים יותר של מילות מפתח. בדרך כלל יש להם נפח חיפוש נמוך יותר, אך התחרות עליהם גם נמוכה יותר.

דוגמאות:

במקום 'פרסום ממומן בפייסבוק', נבחר ב- "איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק ללא מאמץ",

במקום "נעליים לגברים", נוכל לבחור ב: "נעלי ספורט שחורות לגברים מידה 44".

10. כלי מחקר מילות מפתח: ישנם כלי רבים ושונים שניתן להשתמש בהם כדי לבצע מחקר מילות מפתח. 

כלים אלה יכולים לעזור לכם למצוא מילות מפתח רלוונטיות, לנתח את נפח החיפוש והתחרות, ולמצוא מילות מפתח משניות.

11. DR – Domain Rating, הוא מדד של Ahrefs שמצביע על חוזק האתר באמצעות ציון. 

הציון נקבע על פי כמות ואיכות הקישורים החיצוניים, ותק הדומיין, איכות התוכן, סמכות האתר ועוד. 

בכלים אחרים זה יכול להראות קצת שונה. לד" בUbersuggest זה יופיע כ- DA (DOMAIN AUTHORITY). (רלוונטי רק לקידום אורגני).

12. ניתוח מתחרים: במסגרת ניתוח מתחרים, יש לבדוק אילו מילות מפתח המתחרים שלכם משתמשים בהם. 

בעזרת ניתוח האתרים שנושקים לתחום שלכם, הידוע גם כ- 'מחקר מתחרים' – תוכלו לבדוק כמה תנועה מגיעה לאתר מדי חודש, על כמה ביטויי מפתח הם מדורגים, כמה קישורים יש לאתר, מה ה-DR שלהם ועוד.

 
 

איך עושים מחקר מילות מפתח?

כעת נראה איך עושים מחקר מילות מפתח מא' ועד ת'.

הערה חשובה –

מחקר מילות או ביטויי המפתח הוא תהליך מתמשך, ולא תהליך שעושים פעם אחת וגמרנו.

 

תזזהו מילות מפתח רלוונטיות וכלליות:

השלב הראשון במחקר מילות מפתח הוא זיהוי מילים כלליות שרלוונטיות לעסק שלכם.

דוגמאות מהתחום בו אנו עוסקים, השיווק הדיגיטלי:

  • פרסום ממומן בגוגל
  • פרסום ממומן בפייסבוק
  • שיווק אורגני
  • קידום האתר בגוגל
  • אוטומציות
 

דוגמאות מתחום הבגדים:

  • בגדים לנשים
  • בגדים לגברים
  • בגדים לילדים
  • חולצות
  • מכנסיים
  • שמלות
 

דוגמאות מתחום אילוף כלבים:

  • אילוף כלבים בסיסי
  • אילוף כלבים מתקדם
  • פתרון בעיות התנהגות אצל כלבים
  • אילוף גורים
  • אילוף כלבים גדולים
  • אילוף כלבים קטנים
  • ציוד אילוף כלבים (לדוגמה: קולרים, רצועות, חטיפים)
  • מאמנים מוסמכים לאילוף כלבים
 

דוגמאות מתחום הלק ג'ל:

  • לק ג'ל ביתי
  • לק ג'ל מקצועי
  • עיצובים לציפורניים
  • מניקור
  • פדיקור
  • ג'ל לק טבעוני
  • מותגי לק ג'ל (לדוגמה: OPI, Shellac)
  • טיפים לטיפוח הציפורניים.
 

דוגמאות מתחום המטבחים:

  • עיצוב מטבחים
  • שיפוץ מטבחים
  • ארונות מטבח
  • משטחי עבודה
  • מוצרי חשמל למטבח (לדוגמה: תנורים, מקררים)
  • כיורים וברזים
  • תאורה
  • ריהוט מטבח
 
 

תבחרו מילים ספציפיות:

את המילים הכלליות שבחרתם, עליכם לפרק כעת לגורמים.

בשלב זה המטרה שלכם היא למצוא ביטויי מפתח עם תחרות נמוכה (ועלות לקליק נמוכה), אך עם נפח חיפוש סביר. 

יחד עם זאת, תחפשו ביטויי 'זנב ארוך'. רבים נוטים לזלזל בהם, אך הם בד"כ יהיו עם תחרות נמוכה מחד, אך עם כוונת חיפוש גבוהה של קהל היעד מאידך.

בקידום אורגני – הם מביאים תנועה רבה לאתר (יש הטוענים את מרבית התנועה), ובפרסום ממומן – העלות לקליק שלהם תהיה נמוכה יותר.

 
 

לפי מה בוחרים ביטויי מפתח ספציפיים?

עליכם לבחור מילים ספציפיות לפי מספר פרמטרים חשובים:

♦ התחשבות בכוונת המשתמש.

♦ בחינת רמת התחרות.

♦ בחינת נפח החיפוש.

♦ ביטויי זנב ארוך.

 

 

איך בוחרים מילות מפתח ספציפיות וביטויי 'זנב ארוך' - דוגמא:

א. באמצעות מחקר מתחרים.

ב. באמצעות האפשרויות שגוגל מציע.

ג. באמצעות כלי מחקר מילות מפתח.

ד. באמצעות מספר כניסות אורגניות וניתוח נתונים (רלוונטי ל-SEO).

דוגמאות:

בואו ניקח את תחום אילוף הכלבים ונלך בהתאם לסעיפים א-ד:

א.  מחקר מתחרים:

רשמתי 'אילוף כלבים' בגוגל ונכנסתי לאחד האתרים שמופיעים במקומות הראשונים.

(אם נכנסתם למאמר בבלוג ולא לאתר הראשי, תעתיקו לכלי המחקר את כתובת ה- URL הכללית).

ב- Ubersuggest (כלי חינמי) זה נראה כך:

 
 

כפי שאנו רואים, יש לאתר כ-1,015 מילים שהוא מדורג עליהן, וכ-2,315 אנשים שגולשים באתר מדי חודש.

בלחיצה על ORGANIC KEYWORDS, נוכל לראות על איזה ביטויי מפתח האתר מדורג.

באמצעות כך, נוכל לקבל רעיונות לביטויי מפתח שלא חשבנו עליהם (כולל נפח חיפוש, מיקום ועוד). לד':

הנה, כבר קיבלנו רעיונות לביטויי מפתח עם נפח חיפוש גבוה כמו – רועה צ'כי, דוג ווקר מחיר, שמות לכלבים וכו'. וזו רק טיפה בים כמובן.

תבחרו כמובן את המילים שרלוונטיות אליכם, ולא את כל המילים שהמתחרים מדורגים עליהן.

 

ב. באמצעות האפשרויות שגוגל מציע – זה נראה כך:


 

ג. באמצעות כלי מחקר מילות המפתח:

ישנם כלים שיעזרו לכם למצוא שאילתות רלוונטיות (לד' – איך מאלפים כלב לשבת), כלים שיציגו לכם ביטויים ספציפיים עם תחרות נמוכה ועוד.

בהמשך כמובן נאגד לכם כלים רבים שימושיים, אך כעת ניתן דוגמא:

כלי המחקר- keywordtool – רשמתי 'אילוף כלבים' ואלו התוצאות:

איך בוחרים מילים מתוך הכלי בצורה נכונה?

הביטוי 'קורס אילוף כלבים' יכול להתאים למי שמפרסם בממומן בגוגל את הקורס שלו לאילוף כלבים.

הביטוי 'כמה עולה אילוף כלב' יכול להתאים למי שעושה פרסום ממומן בתור נותן שירות של אילוף כלבים.

הביטוי 'אילוף כלבים לשבת' יכול להתאים לנושא בבלוג באתר לצורך קידום אורגני.

כמובן שישנם ביטויים שיכולים להתאים גם לפרסום ממומן וגם לקידום אורגני.

 

ד. באמצעות אופטימיזציה ומספר כניסות אורגניות:

לאחר שבחרתם את מילות המפתח, השלב הבא הוא לדייק אותן.

לפי מה מדייקים אותן?

לפי ביטויי המפתח שמגיעים מהם הגולשים.

דוגמאות:

לד', בממומן בגוגל – אתם מפרסמים מטבחים ובחרתם את המילים: "מטבחים יפים ואיכותיים לבתים פרטיים" ואת הביטוי : "מטבחים", ורואים שיש לידים יותר איכותיים/ תנועה גדולה יותר / CPC נמוך יותר. 

המסקנה – יהיה חכם יותר להוריד את הביטוי "מטבחים".

דוגמא מקידום אורגני – אתם מדורגים על ביטוי המפתח "קמפיין ממומן בפייסבוק" במאמר לא ייעודי לביטוי הזה (מבחינת תוכן, מבחינת תגיות מטא, מבחינת קישורים..). 

מסקנה –  ייתכן ותרצו להוסיף/ לשפר מאמר ייעודי על קמפיין ממומן בפייסבוק. בנוסף, כדאי שתסתכלו כמה כניסות אורגניות יש לביטוי הזה כדי לראות אם שווה לכם להשקיע עליו. 

עליכם לקחת בחשבון גם גורמים נוספים, כמו את נפחי החיפוש, הזמן והמשאבים שלכם.

# כמובן שביטויי המפתח הם רק חלק מהאופטימיזציה הכללית שצריך לעשות בקמפיינים ממומנים ובקידום אתרים.

 

ההבדלים במחקר מילות המפתח בין פרסום ממומן בגוגל לבין קידום אורגני:

קריטריון

פרסום ממומן

קידום אורגני

מטרה

להביא תנועה מהירה לאתר.

להשיג תנועה אורגנית לאורך זמן.

כוונת חיפוש

מתמקד במילות מפתח עם כוונת רכישה גבוהה.

מתמקד במגוון רחב יותר של מילות מפתח, כולל מילות מפתח עם כוונת חיפוש אינפורמטיבית.

נפח חיפוש

יכול להתאים למילות מפתח עם נפח חיפוש נמוך.

בדרך כלל מתמקד במילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה.

תחרות

בדרך כלל תחרותי יותר.

יכול להיות פחות תחרותי, תלוי בתחום.

עלות

משלמים עבור כל קליק.

אין עלות ישירה, אך דורש השקעה בזמן ובמשאבים.

מדידה

ניתן למדוד את התוצאות בקלות.

יכול להיות קשה יותר למדוד את התוצאות.

 # כאן תוכלו לקרוא על הבדלים נוספים בין פרסום ממומן לקידום אורגני.

 

2 טיפים שיעזרו לכם למקסם את מחקר מילות המפתח שלכם:

1. תעדכנו את רשימת מילות המפתח באופן קבוע

המשיכו לעדכן ולשפר את רשימת מילות המפתח שלכם לאורך זמן. 

חפשו מילים חדשות ורלוונטיות והסירו מילים שאינן עובדות היטב כדי למקסם את האפקטיביות של הקמפיין שלכם.

2. מעקב ומדידת ביצועים:

עקבו אחר הביצועים של מילות המפתח שלכם באופן קבוע. 

השתמשו בנתוני הקמפיין כדי לזהות אילו מילים מניבות את התוצאות הטובות ביותר ובצעו התאמות בהתאם.

 

כלים מומלצים לתכנון מילות מפתח:

יש כלים רבים לביצוע מחקר מילים, בחינם ובתשלום. אתם לא חייבים להשתמש בכולם, אבל אנו ממליצים להשתמש לפחות בשלושה כלים, כיוון שלעיתים הם מציגים נתונים שונים (מבחינת נפח החיפוש, מיקום הביטוי ועוד).

הנה כמה מהכלים הטובים ביותר:

1.תכנון מילות מפתח של Google Ads  – אולי זה מפתיע, אבל הכלי הזה לא מיועד רק לפרסום ממומן! תכנון מילות המפתח של Google Ads הוא כלי מצוין גם למחקר אורגני.

2. Ubersuggest  – כלי מעולה בו תוכלו להוסיף ביטויי מפתח משלכם, לבדוק קישורים, לעשות מחקר מתחרים ועוד.

3. Google Search Console: כלי חינמי וחיוני זה הוא חובה לכל עסק שרוצה להתקדם בגוגל. 

4. SEMrush – כלי שייתן לכם נפחי חיפוש, רמת קושי, מחקר מתחרים ועוד. כלי זה הוא בתשלום ויכול להיות יקר עבור עסקים קטנים. 

5. Ahrefs  – נחשב לאחד הכלים המובילים בתחום ה-SEO. הוא מציע מידע מקיף על מילות מפתח, כולל נפח חיפוש, קושי (כמה קשה לדרג גבוה על הביטוי הזה), וגם נתונים על המתחרים שלכם.

6. Google Suggest–  הצעות גוגל-שימו לב לביטויים שמוצעים לכם בזמן שאתם מתחילים להקליד שאילתא בחיפוש של גוגל. אלו הם ביטויים פופולאריים שאנשים אחרים מחפשים, וזה יכול לתת לכם כיוון מעולה.

7. Answer the Public: כלי מגניב שעוזר לכם למצוא שאלות נפוצות בנושאים שונים. 

8. keywordsheeter – כלי שיעזור לכם במציאת ביטויי 'זנב ארוך'.
 
9. keywordtool – כלי שדומה לקודם אך מציג נפחי חיפוש בגרסה בתשלום. 
 
10. Google Trend – באמצעותו תוכלו לראות כמה מחפשים ביטוי מסוים בתקופת זמן מסוימת. 
 
11. Moz – כלי זה הוא כלי מעולה שייתן לכם ביטויי מפתח עם תחרות נמוכה שכדאי להתחרות עליהם (בתשלום).
 
 

מהן מילות מפתח שליליות בקמפיין ממומן בגוגל?

מילות מפתח שליליות מאפשרות לכם למקד את הקמפיין למילות המפתח הרלוונטיות ללקוחות שלכם ולמנוע בזבוז תקציב על חיפושים שאינם מתאימים. 

לדוגמא, אם אתם מפרסמים מסעדה צמחונית, תוכלו להוסיף "בשר" כמילת מפתח שלילית.

כך המודעה שלכם לא תוצג למחפשים מנות בשר.

 

איך יודעים מתי לכתוב תוכן חדש בקידום אורגני (SEO)?

באופן כללי, כל עוד התוכן איכותי – כמה שיותר תוכן לאתר יותר טוב. אך עדיפה האיכות על הכמות ללא ספק.

אם אתם עסק מתחיל, תוכלו לנסות לכתוב על כמה שיותר נושאים, לבדוק על איזה ביטויים אתם מדורגים ולשדרג את המאמרים הרלוונטיים בהתאם. 

כמו כן, תזכרו כלל – אם אתם רוצים להתקדם בביטוי ספציפי – עליכם לכתוב תוכן ייעודי לאותו נושא. 

אבל – שימו לב שאין כפילויות במאמרים. 

דוגמא מהחברה שלנו Sivro Digital – נכתוב מאמר נפרד על הביטוי 'פילוח קהל יעד' ועל הביטוי 'פילוח קהל יעד בפייסבוק', אך לא נכתוב מאמר נפרד על 'פרסום ממומן' ועל 'קידום ממומן' כי מדובר על אותו נושא בדיוק. 

מה הפתרון? להחליט באיזה ביטוי מפתח יותר חשוב לנו להתקדם + להוסיף מילות מפתח לא ראשיות למאמר. 

 

לסיכום:

להבין איך עושים מחקר מילות מפתח בצורה נכונה זה לא תורה מסיני, אך בהחלט מצריך לימוד, ידע וניסוי וטעייה.

אם יודעים איך לעשות את המחקר נכון, ועושים אופטימיזציה מתמדת (כולל קישורים חיצוניים היכן שרלוונטי), הסיכוי שלכם להשיג יחס המרה גבוה ו-ROI חיובי עולה פלאים.

 

אנו, חברת השיווק Sivro Digital, מציעים את שירותנו בביצוע מחקר מילות מפתח ובניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית אליכם. 

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר כאן

 


שאלות ותשובות נפוצות:

ש. האם השימוש בכלים לתכנון מילות מפתח הוא חובה?

ת. כן, אם רוצים לראות הצלחות בקמפיין הממומן ובקידום האורגני, עליכם להשתמש בכלי מחקר השונים. יש מספר כלים חינמיים לחלוטין איתם תוכלו להתחיל.

ש. איזה כלי הכי מומלץ למתחילים?

ת. התשובה לשאלה זו משתנה בהתאם למטרות העסק ולהעדפה אישית. אם אתם מחפשים כלים חינמיים, אז לדעתנו, לפרסום ממומן בגוגל כדאי להתחיל עם כלי התכנון של גוגל אדס. לקידום האתר בגוגל אפשר להתחיל ב- Ubersuggest וב- Serch console.

ש. כמה עולים הכלים בתשלום?

ת. המחירים משתנים בין הפלטפורמות, אבל באופן כללי מדובר בין כמה עשרות לכמה מאות דולר בחודש, תלוי ברמה ובכמות הפיצ'רים. חשוב לזכור שמדובר בהשקעה עסקית שמחזירה את עצמה ביעילות.

ש. כמה מילות מפתח כדאי לכלול בקמפיין?

ת. . אין מספר מוגדר, אבל כדאי לכלול מספר רב של מילות מפתח רלוונטיות שממוקדות למוצר או השירות שלכם, ולא מילים כלליות מדי או ספציפיות מדי. 

ש. האם עלי להתמקד במילות מפתח עם רמת תחרות נמוכה או גבוהה?

ת. כדאי לשלב בין מילות מפתח עם רמת תחרות נמוכה וגבוהה. מילים עם תחרות נמוכה עשויות להיות זולות יותר אבל גם לא כל כך נחשקות, ואילו מילים עם תחרות גבוהה מאוד עשויות להיות יקרות מדי. 

ש. מה עושים אם מילת המפתח לא מושכת מספיק תנועה?

ת. אם מילת/ביטוי המפתח לא מביאים תנועה, נסו לחפש ביטויי מפתח אחרים בעלי נפתח חיפוש. בנוסף, תוכלו לבדוק בכלים השונים מה מספר הכניסות האורגניות בכל ביטוי ולפיכך להחליט אם כדאי להשקיע בקידום ביטוי המפתח. 

 

# המאמר נכתב על ידי ירין כהן ועד סיברוני, מומחים לפרסום ממומן בפייסבוק יותר מ- 4 שנים.

 

עוד מהבלוג שלנו

פרסום בפייסבוק (קמפיין בפייסבוק) לעסקים קטנים – המדריך המלא:

כל מה שעסקים קטנים צריכים לדעת לפני פרסום בפייסבוק:

שיווק דיגיטלי לעסקים – איך לוקחים את העסק ליעד הבא?

שיווק דיגיטלי – המפתח להצלחה בעידן המודרני:

שיווק אורגני בפייסבוק – קידום העסק בפייסבוק בחינם:

איך עושים שיווק אורגני בפייסבוק?

כמה עולה פרסום בגוגל – תקציב לקמפיין ממומן בגוגל:

כמה כסף צריך להשקיע בפרסום ממומן בגוגל?

יחס המרה – מה נחשב לטוב ואיך משפרים?

יחס המרה: איך מחשבים, מה נחשב ליחס טוב ואיך ניתן לשפר אותו:

חישוב ROI בפרסום ממומן ואורגני – כך תמדדו הצלחה:

איך מחשבים ROI ואיך הוא משפיע על פעולות עתידיות בעסק?

פרסום בפייסבוק (קמפיין בפייסבוק) לעסקים קטנים – המדריך המלא:

כל מה שעסקים קטנים צריכים לדעת לפני פרסום בפייסבוק:

שיווק דיגיטלי לעסקים – איך לוקחים את העסק ליעד הבא?

שיווק דיגיטלי – המפתח להצלחה בעידן המודרני:

שיווק אורגני בפייסבוק – קידום העסק בפייסבוק בחינם:

איך עושים שיווק אורגני בפייסבוק?

כמה עולה פרסום בגוגל – תקציב לקמפיין ממומן בגוגל:

כמה כסף צריך להשקיע בפרסום ממומן בגוגל?

יחס המרה – מה נחשב לטוב ואיך משפרים?

יחס המרה: איך מחשבים, מה נחשב ליחס טוב ואיך ניתן לשפר אותו:

חישוב ROI בפרסום ממומן ואורגני – כך תמדדו הצלחה:

איך מחשבים ROI ואיך הוא משפיע על פעולות עתידיות בעסק?
דילוג לתוכן