fbpx

איך בונים אסטרטגיה שיווקית לעסק ב-7 שלבים?

אסטרטגיה של שחמט

↵ איך בונים אסטרטגיה שיווקית לעסק?

בדיוק כמו בשחמט, גם לעסק צריך אסטרטגיה מוכנה. 

בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק היא אחד הדברים החשובים ביותר שבעל עסק או חברת השיווק צריכים לעשות טרם תחילת השיווק. 

ועדיין, רבים מתקשים בכך. כדי שתוכלו למקסם את התוצאות של הקמפיין, הכנו עבורכם את כל השלבים של בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק.

שנתחיל?

קפיצה בקליק:

תוכנית השיווק: שלב א': יעדים ומטרות:

חץ למטרה

 

כמו שצריך לדעת לאן הולכים לפני שיוצאים למסע, גם עסק צריך לדעת מה הוא רוצה להשיג. 

יעדים עסקיים יתנו לכם כיוון ברור וישפרו את יחסי הציבור שלכם.

איך נגדיר יעדים?

באמצעות שיטת SMART

  •  S – ספציפי (Specific): המטרה צריכה להיות מוגדרת בצורה ברורה ומדויקת.
  •  M – מדיד (Measurable): המטרה צריכה להיות ניתנת למדידה, כך שתוכלו לעקוב אחר ההתקדמות ולמדוד את ההצלחה.
  •  A – בר השגה (Achievable): היא צריכה להיות ריאלית וניתנת להשגה בהתחשב במשאבים ובזמן העומדים לרשותכם.
  •  R – רלוונטי (Relevant): היא צריכה להיות רלוונטית לעסק, ליעדים ולקהל היעד שלכם.
  •  T – מוגדר בזמן (Time-bound): המטרה צריכה להיות מוגדרת בזמן, עם תאריך יעד ברור להשגתה.
 

לדוגמא:

  • מטרה לא על פי שיטת SMART: "אני רוצה להגדיל את המכירות."
  • מטרה על פי שיטת SMART: "אני רוצה להגדיל את המכירות בחנות שלי ב-20% תוך 3 חודשים".
 

♦ כלומר, תקבעו חזון – איך אתם רוצים שהעסק שלכם יראה בעתיד. 

♦ תפרקו את החזון למטרות מוחשיות שאפשר להשיג ולמדוד. 

♦ תוודאו שהמטרות אפשריות – בהתחשב בזמן, בתקציב וביכולות שלכם. 

♦ ותשתפו כל מי שצריך להיות מעורב בתהליך, למען תיאום ציפיות וסיוע.

 

שלב הגדרת היעדים הוא השלב הראשון בבניית אסטרטגיה שיווקית לעסק, ולא בכדי.

באמצעות הגדרת היעדים בפרוטרוט, העבודה שלכם על העסק ועל הקמפיין תהיה ממוקדת יותר

בנוסף, ככל שתראו שאתם עומדים ביעדים זה ייתן לכם מוטיבציה להמשך.

והחשוב מכל – באמצעות הגדרת היעדים תוכלו להעריך כמה העסק מצליח במצב הנוכחי, וכיצד ניתן לשפר אותו.

עם זאת, הגדרת יעדים היא תהליך מתמשך. אתם צריכים לבדוק את ההתקדמות ולעדכן את היעדים לפי הצורך.

מומלץ להתייעץ עם סוכנות שיווק מקצועית.

למעבר להסבר על איך בוחרים סוכנות שיווק לעסק לחצו כאן.

 

שלב ב'-ניתוח שוק ומילות מפתח:

כיום, רוב העסקים שאנו מכירים משתמשים בפרסום ממומן להרחבת העסק. 

לכן, חשוב לעשות ניתוח שוק ולבדוק מי הם העסקים שמפרסמים בממומן את העסק שלהם, איך הם מפרסמים ומה העלויות השונות. 

כדי לבדוק בפייסבוק אם עסק עושה פרסום ממומן נכנסים לדף העסקי ⇐ אודות ⇐ שקיפות הדף ⇐ ולמטה רשום אם אותו העסק מפעיל מודעות בפרסום ממומן. 

זה נראה כך:


בנוסף, בפרסום ממומן בגוגל יהיה עליכם לבצע מחקר מילות מפתח – לפיו תדעו באלו מילים להתמקד.

 

שלב ג'- מה מייחד אתכם?

יהלום מלוטש

 

בשיווק דיגיטלי רבים מדלגים על החלק הזה בגלל 'עבודה אוטומטית', אך הוא חשוב מאין כמותו.

כמו שכבר כתבתי למעלה, בגלל שלקמפיין ממומן בפייסבוק יש המון יתרונות, בעלי עסקים רבים כבר מפרסמים שם. 

התקציבים של חלקם גדולים משלכם, חלקם עובדים עם קופירייטרים ומנהלי קמפיינים מקצועיים, חלקם עם מחירים טובים משלכם.

הפתרון הוא – להבין מה מייחד אתכם ולהציג את זה ללקוח כפתרון לכאב שלו.

נתקלתי כבר בבעלי עסקים שאומרים – "מה כבר מייחד אותי, אני עושה בדיוק כמו כולם".

אני יכול להבין את זה. 

עורך דין לענייני עבודה לדוגמא, גם אם הייחודיות שלו היא שהוא מקבל שכר על בסיס הצלחה בלבד, זה כבר לא ייחודי לחלוטין.

לכן, היום כבר כדאי להשתמש בכמה שיותר דברים מבדלים – על מנת לעורר רצון בקהל היעד להשאיר פרטים.

הייחודיות שלכם יכולה להיות היחס האישי, הניסיון שלכם בתחום, ההצלחות שלכם, עדויות מלקוחות מרוצים, ייעוץ ראשוני בחינם, זמינות שיא ומקצועיות, שכר על בסיס הצלחה, מבצע מיוחד ועוד ועוד..

 

שלב ד' - הכרת קהל היעד:

חבורה של דמויות של אנשים בלבן. אחד מהם צבוע באדום ומצביע.

 

בשלב פילוח קהל היעד עליכם לחשוב – מי הם האנשים שאתם רוצים להגיע אליהם? מהם תחומי העניין שלהם? בני כמה הם? איפה הם מתגוררים?

כדי להיות מדויקים, תוכלו ליצור מעין אישיות של הלקוח האידיאלי. 

זה כולל איך הוא ייראה (גיל, מין, לבוש), איפה הוא מתגורר, מהי הכנסתו הממוצעת, והכנסה, וכן תחומי העניין, הערכים ואורח החיים שלו.

בנוסף, בשלב זה חשוב לבצע מחקר שוק ולהבין היכן הלקוחות הפוטנציאלים גולשים, ואם אפשר אפילו לראיין מספר לקוחות ותיקים – יעזור מאוד.

בשלב זה אתם גם מבינים איזה פלטפורמה מתאימה לפרסום העסק שלכם בהתאם להיכן הקהל הפוטנציאלי שלכם גולש, בהתחשב בגילים, בתחומי העניין וכו'.

 

שלב ה' – בניית הקמפיין עצמו:

מחשב ומישהי לוחצת עליו עם עיפרון

קמפיין פרסום מוצלח הוא לא סתם עוד מודעה משעממת. 

הוא סיפור מושך, חוויה ייחודית שגורמת ללקוחות להרגיש שהם מבינים אותך, שהם חלק ממשהו מיוחד. 

אז איך עושים את זה?

קודם כל – בוחרים באיזה פלטפורמה אתם רוצים לשווק – בהתאם לקהל היעד שלכם ולתקציב.

בשלב בניית הקמפיין  אתם קודם כל בוחרים את סוג הקמפיין – בהתאם למטרות שלכם. 

זה יכול להיות קמפיין חשיפה, קמפיין מעורבות, טופס לידים או הפניה לדף נחיתה, הפניה לאתר העסק שלכם ועוד.

מה ההבדלים ביניהם בפועל?

חשבתם שפשוט תלחצו על "התחל קמפיין" ותקבלו תוצאות?

זה לא עובד ככה. כל קמפיין הוא סיפור ייחודי, עם מטרות ספציפיות ואסטרטגיה מותאמת אישית.

בואו נבין מה ההבדלים בין סוגי הקמפיינים:

1. קמפיין חשיפה:

  • בקמפיין חשיפה המטרה היא להגיע לכמה שיותר אנשים ולגרום להם לראות את המותג שלכם.
  • איך זה עובד בפייסבוק: מודעות מוצגות לקהל רחב, תוך התמקדות פחותה בקהל יעד מדויק.
  • למה זה טוב? מצוין להגברת המודעות למותג וליצירת רעש סביבו.
  • בד"כ בקמפיין חשיפה העלות לאלף חשיפות (CPM) נמוכה יותר משאר סוגי הקמפיינים.
 

2. קמפיין מעורבות:

  • בסוג קמפיין זה המטרה היא לעורר אינטראקציה עם הקהל, כמו לייקים, תגובות ושיתופים.
  • איך זה עובד בפייסבוק: עליכם ליצור מודעות שמעודדות אינטראקציה.
  • למה זה טוב: מועיל להגדלת מעורבות הקהל ולבניית קהילה סביב המותג.
  • בדרך כלל, ה-CPM בקמפיין מעורבות יהיה גבוה יותר מאשר בקמפיין חשיפה.
 

3.  קמפיין טופס לידים:

  • קמפיין טופס לידים הוא סוג קמפיין נפוץ מאוד בפייסבוק, ומטרתו היא לאסוף רשימה של אנשים רלוונטיים ופוטנציאליים להפוך ללקוחות שלכם. 
  • איך זה עובד בפייסבוק: מודעות מובילות לטופס שבו המשתמשים יכולים להזין מה שתבחרו – שם, מייל, מספר נייד, תיאור קצר של "על מה נדבר" או "איך אני יכול לעזור". בנוסף, תוכלו ליצור שאלות עליהן יצטרך לענות כל גולש שייכנס למודעה טרם הוא שולח לכם את הפרטים האישיים שלו. כך תוכלו לסנן לידים (לקוחות פוטנציאליים) לא רלוונטיים ולקבל לקוחות רלוונטיים בלבד.
  • למה זה טוב: מעולה להגדלת רשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
  • מה שאנו מודדים בקמפיין זה היא בעיקר ה'עלות לליד' – העלות לליד משתנה בהתאם לתחום העסק שלכם ונעה בין 30 ₪ ל-100 ₪.
  • בפייסבוק אתם תשלמו לפי עלות לאלף חשיפות (CPM) ובגוגל לפי עלות פר קליק (PPC). אם אתם רוצים לדעת עוד על ההבדלים שבין קמפיין ממומן בפייסבוק ובגוגל לחצו כאן. 
 

4. קמפיין שמוביל לדף נחיתה:

  • בסוג קמפיין זה המטרה היא להוביל הגולשים לדף אינטרנט ספציפי, הנקרא דף נחיתה, שם יוכלו לבצע פעולה רצויה (כמו רכישה או הרשמה).
  • דף נחיתה הוא לרוב דף בודד שמתמקד במסר עיקרי אחד.
  • למה זה נקרא דף נחיתה? כי הגולשים "נוחתים" לשם ממקור אחר.
  • למה זה טוב: קמפיין זה דומה לרעיון של טופס לידים, שבאמצעותו אוספים לקוחות פוטנציאליים. אממה, כאשר הגולשים מובלים לדף נחיתה, הם נחשפים למידע משכנע ושיווקי, שיכול לגרום להם בהמשך לבצע רכישה בקלות רבה יותר. 
  • בדרך כלל, מחיר הקמפיין יהיה גבוה יותר מאשר בקמפיין חשיפה או מעורבות.
 

5. קמפיין שמוביל לאתר:

  • המטרה בסוג קמפיין זה היא להגדיל את החשיפה והמודעות לאתר שלכם וכן להגדיל את שיעור ההמרות.
  • סוג קמפיין זה מתאים בעיקר לבעלי חנויות מוצרים (איקומרס) שרוצים להגדיל את נפח הגלישה באתר ואת שיעור ההמרות.
  • איך זה עובד בפייסבוק: קישור בסוף המודעות שמוביל לאתר שלכם.
  • המחיר לקמפיין זה משתנה בהתאם לתחרות בתחום ולמודעות שלכם.
 

מה עושים אם יש לכם כמה מטרות?

האידיאל במקרה כזה, הוא לבנות אסטרטגיה שיווקית מקיפה, בה אתם משלבים סוגים שונים של קמפיינים – כל קמפיין בהתאם לשלב המדויק במסע הלקוח.

לדוגמא – מתחילים עם קמפיין חשיפה כדי להגדיל את המודעות למותג, ואז עוברים לקמפיינים של מעורבות ולידים כדי להגדיל את רשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

עם זאת, בשביל אסטרטגיה כזו אתם צריכים תקציב גדול. 

הסיבה לכך היא שזה לא שאתם מריצים את הקמפיין ומחכים לתוצאות. 

אלא, אתם מריצים קמפיין, מנתחים את הנתונים – מבצעים שיפורים – ורק לאחר מכן רואים תוצאות. 

לכן, בשביל לבנות כמה סוגים של קמפיינים אתם תאלצו להיות עם תקציב גדול יחסית (מינימום 3,000 ₪ בחודש).

בפועל, עסקים רבים מעדיפים קמפיין שיביא להם לקוחות – שזהו רצונו של כל עסק. 

האפקטיביות של קמפיין כזה עלולה להיות נמוכה יותר, אך עדיין, אנו עובדים עם בעלי עסקים רבים שהתחילו בקמפיין שמטרתו היא לידים – והם רואים עשרות לידים בחודש.

בסוף, בקמפיין של טופס לידים/ דף נחיתה קיימות גם המטרות האחרות – חשיפה ומעורבות, ולהפך.

 

 

חשיבות בחירת סוג הקמפיין:

בחירה נכונה של סוג הקמפיין משפיעה על יעילות הקמפיין והשגת המטרות שלכם, גם אם אתם לא רואים זאת בהתחלה.

איך?

א. מבחינת איכות הלידים. קמפיין חשיפה נוטה להיות פחות ממוקד בקבל היעד, ועל כן יביא לכם לידים לא רלוונטיים.

ב. מבחינת ניצול התקציב. קמפיין חשיפה אולי יעלה לכם פחות, אבל המודעות שלכם ייחשפו לאנשים רבים שלא רלוונטיים – וכך אתם פחות יעילים מבחינת ניצול התקציב.

ג. פייסבוק עצמה. בבחירת סוג קמפיין מדויק אתם מכווינים את האלגוריתם של פייסבוק למטרות שלכם, וכך אוטומטית אתם מייעלים את תוצאות הקמפיין.

בכל מקרה, אם סוג קמפיין אחד לא מצליח לכם תמיד כדאי לנסות סוג אחר – בסוף, שיווק ממומן הוא הרבה עניין של ניסוי וטעייה.

 

שלב ו'- כתיבת המודעות וטרגוט מדויק:

שתי עפרונות על מחברת עם המילה IDEA

 

לאחר בחירת סוג הקמפיין, עליכם לבחור איך המודעות הממומנות שלכם יראו. 

האם תשתמשו בטקסט ארוך? קצר? במודעה מסוג 'קרוסלה' (מספר תמונות שהגולש יוכל לדפדף ביניהם)? בתמונה יחידה? בסרטון?

ההמלצה שלנו היא להיות נועזים ולנסות. 

בכל מקרה, אם מודעה לא עובדת טוב, תמיד תוכלו לכבות אותה ולהשקיע את התקציב באחרות שעובדות.

לאחר מכן, אתם מטרגטים את הקהל בתוך הפלטפורמה. 

תחזרו לפילוח קהל היעד המעמיק שעשיתם, ולפי הנתונים – תבחרו גיל, מגדר, תחומי עניין ועוד. כך המודעות שלכם לא יצאו לריק.

 
 

שלב ז'- ניתוח הנתונים - איך למדוד הצלחת קמפיין ממומן?

ניתוח הנתונים

 

לאחר שבניתם את הקמפיין והתחלתם להריץ אותו – רק התחלתם את העבודה. 

כלומר, פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק (או בכל פלטפורמה אחרת) לעבור אופטימיזציה תמידית, בטח בהתחלה. 

רק כך תוכלו להשיג את המטרות שלכם, ומי שמספר לכם אחרת פשוט לא ניהל קמפיינים ממומנים בפייסבוק.

ניתוח נתונים נותן לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי להבין:

# מי קהל היעד שלכם?

נניח שיש לכם אתר לבגדים לנשים ואתם עושים קמפיין שמוביל לאתר שלכם. ניתוח הנתונים יכול להראות לכם  איזה נשים הכי מגיבות למודעות שלכם – נשים צעירות, נשים עובדות, נשים חובבות אופנה וכו'.

 

# מה הם אוהבים לראות ולשמוע?

ניתוח הנתונים יראה לכם אילו סוגים של תמונות וסרטונים הכי מושכים את קהל היעד שלכם.

שימו לב לאיזה סוג של שפה (פורמלי, סלנג, הומוריסטי) קהל היעד שלכם מגיב הכי טוב.

 

# מה גורם להם ללחוץ על המודעות שלכם?

תוכלו לראות אלו קריאייטיבים (כותרות, טקסט) הכי גורמים לגולשים ללחוץ על המודעות שלכם. 

אם תשלבו את זה עם הסרטונים והתמונות המועדפות תקבלו את המודעה המושלמת.

 

# איזו מודעה הכי מוכרת?

תבחנו איזו מודעה מביאה הכי הרבה רכישות, הרשמות או הורדות.

 

 

איזה טסטים צריך לעשות?

# לבדוק סוגי מודעות שונים:

תוכלו להשוות תמונות שונות במודעה, לנסות כותרות שונות, טקסטים, קריאה לפעולה שונה ועוד. תוכלו להשוות בין מיקומי המודעות – סטורי, פיד וכו'.

# לחלק את קהל יעד:

חלוקת קהל היעד לשתי קבוצות, כאשר קבוצה אחת מקבלת גרסת מודעות אחת והקבוצה השנייה מקבלת גרסת מודעות אחרת.

תוכלו לבדוק מודעות חדשות מול מודעות קיימות, לנסות קהל יעד חדש מול קהל יעד קיים.

# רימרקטינג ('שיווק מחדש'):

תוכלו לנסח מודעה ייחודית לגולשים שצפו במודעות או במוצרים שלכם בעבר, שגילו מעורבות, שגלשו באתר שלכם אך לא ביצעו רכישה, שגלשו באתר שלכם וביצעו רכישה, תוכלו להציג מודעות לקהל יעד שדומה ללקוחות הקיימים שלכם, ועוד ועוד..

 
 

אסטרטגיה שיווקית לקידום אורגני:

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

אסטרטגיית שיווק לקידום האתר בגוגל דומה מאוד בשלבים שלה לאסטרטגיה שיווקית של פרסום ממומן. 

היא כוללת:

1. הגדרת יעדים:

הצעד הראשון הוא להגדיר את היעדים שלכם לשיווק אורגני. מה תרצו להשיג באמצעות קידום אורגני? המטרות יכולות להיות שונות מפרסום ממומן.

2. הבנת קהל היעד:

לאחר הגדרת היעדים, גם ב-SEO חשוב להבין את קהל היעד שלך. מי הם האנשים שאתה רוצה להגיע אליהם באמצעות קידום אורגני? 

3. מחקר מילות מפתח:

החלק הזה פחות בא לידי ביטוי בפרסום ממומן, אך קריטי בקידום אורגני. עליכם לזהות את ביטויי המפתח שאנשים בקהל היעד שלכם משתמשים בהם בעת חיפוש מידע או מוצרים ברשת. לאחר מכן, עליכם למקד את האתר והתוכן שלכם במילות מפתח אלו.

 
4. בניית קישורים:

בניית קישורים היא חלק חשוב נוסף מקידום אורגני שלא קיים בפרסום ממומן. עליכם לדאוג לקבל קישורים מאתרים איכותיים אחרים לאתר שלכם. 

ככל שיהיו לכם יותר קישורים איכותיים יותר, כך האתר שלכם ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

5. אופטימיזציה באתר:

גם כאן צריך לבצע אופטימיזציה, אם כי היא מתנהלת באופן שונה. עליכם לבצע אופטימיזציה לאתר בהתאם לתוצאות שהתקבלו. 

הנה כמה כלים שתוכלו להשתמש בהם לבניית שלב מחקר מילות המפתח וניתוח הנתונים לאחר מכן:

  • כלי מחקר מילות מפתח: Google Keyword Planner, SEMrush, Ahrefs
  • כלי ניתוח אתרים: Google Search Console, Screaming Frog
  • כלי מעקב אחר קישורים: Ahrefs, SEMrush
  • כלי ניתוח נתונים: Google Analytics
 

השוואה בין אסטרטגיה שיווקית לפרסום ממומן לבין אסטרטגיה שיווקית לקידום אורגני:

מאפיין

פרסום ממומן

קידום אורגני

תשלום

תשלום לפלטפורמה ולסוכנות שיווק

תשלום לאיש SEO

מודל תשלום

תשלום לקליק (PPC) או תשלום לאלף הופעות (CPM) + למשווק

לאיש ה-SEO – בניית קישורים, בניית אתר וכו'

תוצאות

מהירות יחסית

איטי יותר

כתיבת התוכן

כתיבת תוכן למודעות הממומנות

כתיבת תוכן רב יותר לבלוג

שליטה

שליטה רבה על מיקום המודעות ותוכנן

שליטה פחותה על מיקום האתר בתוצאות החיפוש

פילוח קהל יעד

מדויק

פחות מדויק

קישורים

לא רלוונטי

צריך לדאוג לקישורים פנימיים וחיצוניים

מדידה

מדידה וניתוח יחסית פשוטים

קשה יותר למדידה וניתוח, נבחן לאורך זמן רב יותר

אופטימיזציה

מתבצעת בהתבסס על שילוב בין הסכום שיצא לעניין הקהל.

מתבצעת בהתאם לתנועה שמקבל האתר כתוצאה מהקידום.

לסיכום:

בעל עסק שמתחיל לעשות פרסום ממומן או קידום אורגני ללא אסטרטגיית שיווק דומה לאדריכל שמתחיל לבנות בית ללא תוכנית אדריכלית.

בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק היא לא תורה מסיני, אך בהחלט צריך לדעת לעשות אותה. 

סוכנויות השיווק הדיגיטלי יכולות להעניק לכם ערך רב בבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה ומדויקת עבורכם, חשבו על כך ברצינות. 


 

אנו, חברת Sivro Digital, כאן כדי לשמוע על העסק שלכם, לבנות לכם אסטרטגיה מותאמת אישית לעסק שלכם, להבין איזו פלטפורמה מתאימה לעסק שלכם, ולבסוף לנהל לכם קמפיין שיוביל לתוצאות!

אנו לא עוזבים ללקוח את היד גם לאחר ההצלחה – אלא רק חושבים איך לייעל ללא הרף את הקמפיין.

כאן לכל שאלה (:

ניתן ליצור קשר כאן.

עוד מהבלוג שלנו

פרסום בפייסבוק מתאים גם לעסקים קטנים?

כל מה שעסקים קטנים צריכים לדעת לפני פרסום בפייסבוק:

הדוגמאות שיסבירו לך איך מגדירים קהל יעד:

דוגמאות לניתוח קהל יעד:

המדריך המלא לפרסום בפייסבוק עבור עורכי דין:

לחצו כדי לקרוא על פרסום בפייסבוק לעורכי דין:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן לעסק:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן:

השפעת המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי

כיצד המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי?

לימודי שיווק דיגיטלי בישראל: איפה ללמוד ולמה לצפות?

איפה לומדים שיווק דיגיטלי בישראל?

פרסום בפייסבוק מתאים גם לעסקים קטנים?

כל מה שעסקים קטנים צריכים לדעת לפני פרסום בפייסבוק:

הדוגמאות שיסבירו לך איך מגדירים קהל יעד:

דוגמאות לניתוח קהל יעד:

המדריך המלא לפרסום בפייסבוק עבור עורכי דין:

לחצו כדי לקרוא על פרסום בפייסבוק לעורכי דין:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן לעסק:

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן:

השפעת המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי

כיצד המחקר האקדמי על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי?

לימודי שיווק דיגיטלי בישראל: איפה ללמוד ולמה לצפות?

איפה לומדים שיווק דיגיטלי בישראל?
דילוג לתוכן