fbpx

פרסום ממומן בפייסבוק – מה צריך לדעת לפני בניית קמפיין ממומן ?

אישה מסתירה את הפנים עם לוגו של פייסבוק

 מטרתו של קמפיין ממומן בפייסבוק לעסקים הוא להרחיב את מאגר הלקוחות של בעל העסק, ולהכניס עוד כסף למשרד. 

פרסום ממומן בפייסבוק משתלם לעסקים? 

אם החלטתם שאתם הולכים על קידום ממומן לעסק, האם לפרסם בפייסבוק זה הפתרון עבורכם? במאמר ננתח מה היתרונות והחסרונות של פרסום ממומן בפייסבוק? למי זה מתאים? איך מגדילים באמצעות הקמפיין הממומן מכירות? מה התקציב הראוי?  

הכל במאמר הבא.


אפשר לדלג בקליק:


איך עובד פרסום ממומן בפייסבוק?

פרסום עסק בפייסבוק היא משימה לא פשוטה אך בהחלט יכולה להיות משלמת עבורכם.

נסביר בקצרה איך עובד הפרסום הממומן בפייסבוק – אתם משלמים לפלטפורמה כל חודש, והיא בתמורה חושפת את המודעות שבניתם לקהל הרחב. 

 כך, המוצר או השירות שאתם נותנים יקבל חשיפה לאלפי הגולשים בפייסבוק (לאחר פילוח קהל היעד), ויגדל מאגר הלקוחות שלכם.

הצעד האחרון הוא – לסגור עסקאות עם הלקוחות ולהגדיל את הכנסת העסק. 

 

למה לבנות קמפיין ממומן דווקא בפייסבוק?

פייסבוק הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. 

בעבר, היינו משתמשים בה כדי להישאר בקשר עם חברים ומשפחה, לעקוב אחרי החדשות, ספורט וגם סתם כדי להעביר את הזמן.

כיום, פייסבוק היא פלטפורמה אחרת לגמרי. 

אנחנו יכולים למצוא שם קבוצות רבות להעשרה שקשורות לתחומים שלנו, קבוצות לקנייה ומכירת מוצרים, קבוצות של הנחות, קבוצות של חיפוש עבודה, ועוד ועוד.

הפוטנציאל בפייסבוק הוא עצום- יש בה מעל 2.9 מיליארד משתמשים פעילים בחודש.

תחשבו שכבר בתחילת הקמפיין (שלוקח גג שבועיים לבנות אותו), המודעות והעסק שלכם נחשפים לאלפי אנשים ביום! זה מטורף!

המודעות לעסק שלכם גדלה בין רגע, וזה עוד לפני שדיברנו על בניית אסטרטגיה נכונה, אופטימיזציה יומית לקמפיין, עשרות לידים חדשים בחודש, וכו'.

 גם אם אתם עסק קטן בתחילת דרכו, ואפילו עסקים בינוניים וגדולים, פרסום בפייסבוק יכול להיות המקפצה הבאה שלכם 

 להרבה עסקים זה פשוט עובד!

 

ובכל זאת, מה האתגרים העומדים בפני משווקים בפרסום ממומן בפייסבוק?

4 תמרורי אזהרה

למרות הפוטנציאל האדיר, יש לא מעט בעלי עסקים או חברות שיווק דיגיטלי שלא מצליחים לספק תוצאות טובות בפייסבוק.

למה? כי פרסום עסק בפייסבוק זה לא כזה פשוט.

יש מספר אתגרים שאתם עלולים להיתקל בהם בפרסום בפייסבוק:

1. תחרות – ככל שפייסבוק הפכה לכלי כלכך חזק לעסקים, כך גם התחרות עלתה.

קשה למצוא היום תחום שלא מתאים לפרסום ממומן בפייסבוק, ועל כן האתגר הוא לבלוט יותר מהמתחרים.

איך עושים את זה? באמצעות מודעות שימשכו את הקורא לקרוא אותם בשילוב של קיראייטיב (תמונות וסרטונים) רלוונטיים ומעניינים.

2. שינויים באלגוריתם פייסבוק משנה את האלגוריתם שלה באופן קבוע.

זה יכול לבוא לידי ביטוי בהקטנת החשיפה, שינוי בקהל היעד, שינוי בדרך שבה אתם מודדים את ביצועי המודעות שלכם, שינוי בתקציב שתצטרכו להשקיע.

לכן, אם אתם מפרסמים או חושבים לפרסם בפייסבוק – עליכם להיות מעודכנים בשינויים.

פעמים רבו אנחנו שומעים על אנשים שפתאום נתקלו בעלות גבוהה לאלף חשיפות, בקהל יעד לא מדויק – כל אלו הן השלכות לשינויים באלגוריתם.

איך מתמודדים עם זה? קודם כל מודעים לשינויים. שנית, לא מפחדים לנסות.

כמובן שכל מקרה לגופו, ויש דברים שאנו לא יכולים לשלוט בהם. 

אבל למשל, אם יש לכם בעיה במיקוד קהל היעד בגלל השינויים שפייסבוק עשתה, תוכלו להוסיף מיקוד במודעות עצמן.

מה שאני בא לומר אחרי כל החפירה הזו – צריך ללמוד איך להתמודד עם שינויים!.

3. מדידה וניתוח: שלב ניתוח הנתונים זה השלב החשוב ביותר לאחר בניית הקמפיין הממומן בפייסבוק. 

הוא מהווה אתגר כי לפעמים הנתונים לא מדויקים. 

למשל, הפיקסל של פייסבוק מפקשש לא פעם. 

מעבר לכך, אנשים רבים מתקשים בניתוח הנתונים בגלל בעיה מהשורש, בשלב בניית האסטרטגיה השיווקית. 

הם פשוט לא הגדירו לעצמם מטרות. 

הם לא יודעים מה הם מודדים, אם חשיפות, קליקים או לידים, וכפועל ישיר מתקשים בניתוח של התנהגות הגולשים.

4. פילוח קהל יעד: למרות שפייסבוק מציעה אפשרויות טרגוט רבות, כמו גיל, מין ומגדר, עדיין קשה להגיע לקהל היעד המדויק. 

למה? בגלל הגודל, בגלל שפייסבוק מנתחת לא נכון את רלוונטיות הגולש, בגלל שמראש אתם בוחרים לשווק לקהל גדול. 

פילוח קהל היעד בצורה מדויקת הוא קריטי כדי להבטיח שהמודעות שלכם יוצגו לאנשים הרלוונטיים.

5. יצירת תוכן: יצירת תוכן איכותי שבבת אחת – מוסיף ערך לגולש, נוגע בבעיות שלו, מציג את הפתרון שלכם וקורא לפעולה – זו משימה לא פשוטה כלל. 

אך היא חיונית להצלחת קמפיין ממומן בפייסבוק. 

משווקים בעלי ניסיון כבר יכולים לדעת מה עובד טוב יותר ומה פחות, אך גם הם יגידו לכם – מרבית המודעות נחשקות דיי מהר (חודש-שלושה חודשים), ולכן עליכם לגוון ולשנות. 

כמובן שהאידיאל בסוף הוא למצוא מודעה שעובדת טוב ולרוץ איתה לאורך זמן. 

וזה בהחלט קורה ואפשרי.

6. תקציב: עוד אתגר שעומד בפני אנשים שמקימים קמפיין הוא התקציב בפייסבוק

עניין התקציב מתקשר לי ליכולת ניתוח הנתונים. 

כאשר אנשים לא יודעים לקרוא את הנתונים נכון, הם לא יודעים היכן כדאי להשקיע את התקציב. 

כתוצאה מכך, התקציב לא מושקע במקומות הנכונים ויוצא מצב שאנשים כבר הוציאו 500 ₪ על הקמפיין ללא ליד (למרות שקמפיין מודדים בעוד דרכים רבות מלבד עלות לליד).

בנוסף, קמפיין ממומן בפייסבוק לוקח זמן.  

בזמן הזה, ייתכן שייצא כסף שייראה לכם 'לחינם', אך אם תדעו לנתח נכון את הנתונים – הקמפיין רק יתייעל.  

אם תדעו להתמודד עם האתגרים, פייסבוק יכולה להיות פלטפורמה פרסומית יעילה מאוד עבורכם.

איך מתמודדים עם האתגרים? בונים אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית לעסק.

 

פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לכל העסקים?

רבים פונים אלינו בשאלה האם כדאי לכל בעל עסק לשווק בפייסבוק. התשובה היא לא. 

ישנם עסקים שפרסום בפייסבוק פשוט לא טוב עבורם, כמו עסקים שמוכרים מוצרים זולים מאוד, עסקים מורכבים מדי, עסקים עם קהל יעד מאוד קטן או עסקים שעוסקים בתחומים רגישים (פוליטיקה, דת הימורים..). 

לכל שאר העסקים, פרסום בפייסבוק יכול להועיל – אם עושים אותו נכון. 

מניסיוננו, ישנם בעלי עסקים רבים שצוברים המון לקוחות חדשים מהקמפיין, כמו עורכי דין (ברוב התחומים), מאמני כושר, חברות מטבחים, מספרות, יועצים ומאמנים אישיים בתחומים שונים, ועוד ועוד…  

# כתבנו מאמר נפרד וממוקד על פרסום ממומן בפייסבוק לעורכי דין, מוזמנים לקרוא. 

אדם עם משקפת רואה פייסבוק בעיניות



פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים: 2 דרכים עיקריות:

פרסום ממומן בפייסבוק מתחלק לשתי דרכים עיקריות:

קידום פוסטים. בדרך זו אתם כותבים פוסט, ומשלמים לפייסבוק על מנת שהפוסט יקודם וייחשף לאנשים נוספים. 

איזה פוסטים מקדמים? מומלץ לקדם פוסטים שאתם רואים בעינכם כחשובים ומניעים לפעולה, פוסטים חשובים שלא קיבלו מספיק חשיפה או פוסטים שאתם רוצים שתהיה להם יותר חשיפה.

# לקריאה נוספת על סוגי הפוסטים בפייסבוק ועל איך מתזמנים אותם לחצו כאן

הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק דרך הביזנס מנג'ר. הקמת קמפיין שונה לחלוטין מקידום פוסט והיא הדרך המומלצת יותר בעיננו לרוב העסקים (בהתאם למטרות העסק). 

כאן לא מדובר על קידום פוסט באופן חד פעמי, אלא על מספר רב של מודעות שנחשפות לקהל היעד. 

בדרך זו, תקבלו הרבה יותר לידים (לקוחות פוטנציאליים), אך חשוב מכך, הם יהיו רלוונטיים עבורכם = לידים איכותיים. 

בגדול זה עובד כך – ככל שמצטברים נתונים לומדים לאלו מודעות הקהל מתחבר, ובהתאם לכך משקיעים בהן את התקציב. 

לשם כך תצטרכו להבין בפלטפורמה, בניתוח קהל יעד, באופטימיזציה (ייעול), עליכם ללמוד לכתוב מודעות ממירות, ולבצע שינויים בהתאם לנתונים. 


מה ההבדלים בין קידום פוסט ממומן לפרסום קמפיין ממומן ?

ישנם מספר הבדלים משמעותיים:

♦ קמפיין הוא תהליך ארוך יותר ומחושב, שדורש בניית אסטרטגיה עסקית והגדרת מטרות. 

♦ בפרסום ממומן יש כלי עזר רבים יותר למדידת ביצועי הקמפיין.

♦ בפרסום מבצעים אופטימיזציה למשך זמן רב יותר, תוך כדי שהקמפיין באוויר. 

כך אפשר לייעל את התוצאות ולבחון בשטח למה הקהל מתחבר יותר (שיטת A/B Testing).


איך בנוי קמפיין ממומן בפייסבוק?

הפרויקט בנוי כמו בובת מטריושקה ונראה כך –
קמפייןבנוי מסדרת מודעות כל סדרה בנויה ממספר מודעות.
שיטת העבודה משתנה ותלויה בקמפיינר או בסוכנות השיווק.

שיטת העבודה שלנו, סוכנות Sivro Digital – 

שיטה א': אנו יוצרים מספר סדרות מודעות (מתחילים ב-5 ומסיימים ב-3, אך תלוי תקציב), עם מודעת טקסט נפרדת וממירה לכל סדרה.
למודעות בתוך הסדרה אנו משנים את התמונות שיופיעו בפוסט עצמו.

בדרך זו אנו בודקים אלו טקסטים עובדים הכי טוב ולאיזה תמונות קהל היעד הכי מתחבר, ומשקיעים את התקציב בהתאם. 

כך אנו רצים עם המודעות והקריאייטיב (תמונות וסרטונים) שהקהל הכי מתחבר אליהם. 

כמובן שלעיתים צריך לבצע שינויים (בגלל שחיקת המודעות) ואנו עושים אותם בהתאם 

(אם זה אופטימיזציה נוספת, כתיבת מודעות נוספות, שינוי קריאייטיב, שינוי דף הנחיתה).

 

שיטה ב': גם כאן אנו יוצרים מספר סדרות מודעות, אך ההבדל הוא שכאן  אנו מנסים מספר סוגי טקסטים באותה סדרת מודעות. 

שיטת האופטימיזציה זהה (בודקים לאיזה סוגי טקסטים הקהל יותר מחבר ומשקיעים שם את התקציב). 

לעיתים בשיטה זו הקמפיין יעבוד טוב יותר. 

 

מה חשוב לדעת כדי לנהל קמפיין ממומן בפייסבוק באופן מקצועי?

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים היא משימה לא פשוטה, אך אפשרית. 

כדי לנהל קמפיין ממומן בפייסבוק על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים:

1. להבין את הפלטפורמה והסתגלות לשינויים בה גם אם אתם גולשים שנים בפייסבוק, סביר להניח שלא תדעו איך עושים ממומן בפייסבוק. 

קמפיין אנו פותחים באמצעות הביזנס מנג'ר, שזו המערכת המקצועית לשיווק ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם. שם הכל קורה.

# פייסבוק עצמה מסבירה איך יוצרים חשבון עסקי ומרימים קמפיין.

2. לטרגט את קהל יעד – הגדרה של קהל היעד משמעותית מאוד בבניית קמפיין ממומן בפייסבוק.

הדבר הראשון שצריך לעשות בעל העסק והקמפיינר איתו הוא עובד זה הבנה של איזה קהל מתאים למוצר או לשירות שאנו מוכרים. 

ניתן לטרגט את קהל היעד בהמון דרכים – אם לפי מגדר, גיל, תחומי עניין, מיקום ועוד. 

צריך לזכור שיש כמות עצומה של גולשים באופן יומיומי בפייסבוק, 

ואנו מטרגטים את קהל היעד כדי שהתקציב שלנו ייצא על הגולשים הרלוונטיים ביותר.  

3. להטמיע פיקסל – פייסבוק לא סתם עוקבת אחרינו. 

באמצעות המעקב של פייסבוק והטמעת הפיקסל בדף הנחיתה ובדף התודה, פייסבוק יודעת לזהות במה אנשים התעניינו לאחרונה 

ובהתאם לכך להעלות להם מודעות ממומנות מתאימות. 

תחשבו על זה – אם אתם מחפשים חופשה בחו"ל – איך פתאום כל הפייסבוק שלכם מפוצץ במודעות על דילים בחו"ל? 

באמצעות הפיקסל של פייסבוק. כך המודעות שלנו יוצאות לאנשים הנכונים.

4. לבצע אופטימיזציה ולנתח נתונים – 

על מהי אופטימיזציה נרחיב בהמשך (וגם כתבנו מאמר נפרד על כך), אך בקצרה – 

אנחנו לא מקימים קמפיין ומקווים שהוא יביא לנו לידים משמיים. 

צריך לבצע אחריו מעקב יומיומי ולעשות בו שינויים במקרה הצורך – 

בדיוק כמו שאתם מוציאים את חיית המחמד שלכם לטיול יומיומי.

5. לכתוב מודעות מסקרנות וממירות לפעולה – שלב כתיבת המודעות מגיע לאחר פילוח קהל היעד, כך שתוכלו לכוון את המודעות לקהל היעד שלכם. 

לדעת איך לכתוב מודעות בפייסבוק זה תורה שלמה ואין בה שחור ולבן, אבל ישנו מבנה מסוים שלרוב עובד טוב יותר (נרחיב על כך בהמשך).

כמובן שכתיבת המודעה תלויה גם בנושא ובקהליו. 

במידה והכתיבה שלכם לא מספיק טובה או שאתם לא בטוחים מה עובד ומה לא – אנו נשמח לסייע. 

# כתבנו לכם מאמר על טיפים לפרסום בפייסבוק לשנת 2024

 

דוגמא לחשיבות ההסתגלות לשינויים:

משווקים דיגיטליים או בעלי עסקים שמפרסמים בעצמם בפייסבוק, תמיד צריכים למצוא פתרונות לשינויים שפייסבוק עשתה בלי התראה מראש, ובלי לשאול אותנו אם זה מוצא חן בעיננו.

זה יכול להיות דברים פעוטים כמו שינויי מיקום של לחצנים, אך ישנם גם שינויים בעייתיים יותר שדורשים פתרונות יצירתיים.

# לדוגמא –

חלק משמעותי מטרגוט קהל היעד הוא בחירת המיקום שלו. עד כה קמפיינרים היו בוחרים מיקום על המפה שהוא מהווה את קהל היעד שלהם. 

למשל, אם יש לך מספרה בנתניה – ברור שקהל היעד הוא מאזור נתניה והסביבה הקרובה.

אך ביום בהיר אחד סוכנויות דיגיטל רבות (גם אנחנו) נתקלו בשינוי לא מתוכנן –

בחירת מקום מסוים כוללת מעתה גם אנשים שהיו במקום הזה לאחרונה. 

כך זה יצר מצב שמודעות מגיעות לגולשים שבכלל לא גרים באזור ואז הן לא רלוונטיות עבורם. 

אם נחזור לדוגמת המספרה – יכולים להגיע פרטים לקביעת תור מאנשים שהיו לאחרונה בחופשה בנתניה אבל גרים בכלל באילת. 

זה יוצר שתי בעיות:

1. הלידים פחות רלוונטיים. 

2. התקציב שלנו מתבזבז על האנשים הלא נכונים.

סוכנויות הדיגיטל עדיין מחפשות את הפתרון המושלם לבעיה זו, אבל מטרת הדוגמא הייתה להמחיש את החשיבות של הסתגלות לשינויים תוך כדי ריצה.   

 

מה זה אופטימיזציה לקמפיין ממומן בפייסבוק ?

אופטימיזציה היא ייעול הקמפיין, במטרה שישיג את מטרותיו.

כששואלים איך לבנות קמפיין ממומן בפייסבוק זה חשוב, אך חשוב לא פחות זה לדעת איך לנהל אותו.

הניסיון משחק תפקיד חשוב בביצוע אופטימיזציה, אך בכל מקרה מדובר על ניסוי וטעייה.

אנו ב- Sivro Digital עושים אותה כך – אנו מנתחים אלו מודעות עובדות טוב יותר ואלו נשחקות  – בהתחשב בעלויות הליד, בטקסט עצמו, בתמונות, בפלטפורמה, במין וכו', ובהתאם לכך אנו משקיעים את התקציב. 

כמו כן, חשוב לזהות מתי צריך לכתוב מודעות חדשות, להחליף או להוסיף תמונות, או אולי לבצע שינויים בדף הנחיתה.

לא עובר יום שאנחנו מוותרים על אופטימיזציה (בד"כ כל בוקר), ובאמצעות כך אנו משקיעים את התקציב איפה שעובד – ומשיגים את מטרות הקמפיין (לידים חדשים, הרשמה לוובינר/ להרצאה, שימור לקוחות..).

מה היתרונות והחסרונות בשיווק ממומן בביזנס מנג'ר?

אם אתם רוצים להרחיב את מעגל הלקוחות של העסק שלכם, לקרוא לאנשים להירשם לוובינר, לצבור חשיפה ועוד – 

הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק היא אופציה מעולה. 

במסגרת הקמפיין כותבים מודעות ממירות ומכוונות לקהל היעד, במטרה למשוך לקוחות חדשים ולהגיע למצב של ROI חיובי.  

יתרונות וחסרונות:

יתרון

חיסרון

חשיפה רחבה לקהל יעד ממוקד

עלות גבוהה

יכולת למדידה ופיקוח על תוצאות הקמפיין

צורך בידע וניסיון

אפקט ויראלי

יכול להוביל לתגובות שליליות

אפשרות להגיע ללקוחות פוטנציאליים גם כאשר הם לא מחפשים את המוצר או השירות שלך

לא מתאים לכל סוגי העסקים

בואו נפרט על כל יתרון וחסרון-

כדי לדייק את הדברים, ננתח את היתרונות והחסרונות שיש בפרסום ממומן בפייסבוק לעסקים:

יתרונות:

חשיפה רחבה לקהל יעד ממוקד: פייסבוק מאפשרת למפרסמים להגיע לקהל יעד ממוקד על בסיס קריטריונים רבים, כגון גיל, מין, מיקום, תחומי עניין ועוד.

יכולת למדידה ופיקוח על תוצאות הקמפיין: פייסבוק מספקת למפרסמים מידע מקיף על ביצועי הקמפיינים שלהם, כגון מספר הצפיות, הקלקות, ההמרות, עלויות ועוד.

אפקט ויראלי: מודעות בפייסבוק יכולות לעורר מעורבות גבוהה בקרב המשתמשים, מה שיכול להוביל לחשיפה רחבה יותר ולצבירת אמון, אך גם לתגובות שליליות וביקורות בקרב הגולשים.

אפשרות להגיע ללקוחות פוטנציאליים גם כאשר הם לא מחפשים את המוצר או השירות שלך: פייסבוק מאפשרת למפרסמים להציג את המודעות שלהם גם למשתמשים שאינם מחפשים את המוצר או השירות שלהם באופן ישיר.

 

חסרונות:

עלות: אנו, כמו סוכנויות דיגיטל נוספות, לא ממליצים להתחיל לפרסם באופן ממומן עם תקציב שהוא פחות מ- 2,000 ₪ בחודש. 

כמובן שזה תלוי עסק ויש יוצאי מן הכלל, אך בתקציב נמוך פייסבוק פשוט לא יחשוף מספיק את המודעות שלכם ולכן לא יגיעו אליכם מספיק לידים.

צורך בידע וניסיון: כדי ליצור מודעות יעילות בפייסבוק, יש צורך בידע וניסיון בתחום הפרסום הדיגיטלי.

יכול להוביל לתגובות שליליות: מודעות בפייסבוק יכולות לעורר תגובות שליליות מצד הגולשים, גם אלו שאפילו לא רכשו את המוצר או השירות.

פרסום בפייסבוק לא מתאים לכל סוגי העסקים: ייתכן ועסקים עם קהל יעד קטן או עסקים שמוכרים מוצר זול במיוחד יעדיפו פרסום באופן אחר. הסיבה לכך היא שהכסף שהם יכניסו מאותו מוצר לא יכסה להם את ההוצאה של התקציב לפייסבוק.

# לקריאה נוספת על היתרונות והחסרונות של פרסום בפייסבוק.


מה זה החזר השקעה (ROI - Return on Investment) בשיווק ממומן לעסק?

ROI הוא מדד באמצעותו בודקים האם כדאי לבצע פעולה בהתחשב בהשקעה מול ההכנסה.

 לדג' – ROI חיובי:

אם אתם בוחרים להוציא על תקציב ממומן 2,000 ש"ח בחודש, פלוס 2,000 ש"ח לקמפיינר – 

ומכניסים מהקמפיין 5,000 ש"ח, אז אתם ב- ROI חיובי ומשתלם לכם להמשיך לרוץ עם הקמפיין. 

♥ חשוב לציין שהחודש הראשון לרוב לא מספיק לבדיקה. כלומר, גם אם אתם ב- ROI שללילי כעבור חודש – 

עדיין אל תסיקו מסקנות בנוגע להכנסות (תסיקו מסקנות לגבי אופי הקמפיינר, שיתוף הפעולה, מקצועיות), כי זה השלב בו עדיין מבצעים אופטימיזציה כדי לייעל את הקמפיין. 

בפשט של הדברים, ROI חיובי מדבר על הכנסה גדולה יותר מהשקעה ו- ROI שלילי הכוונה להשקעה שגדולה יותר מההכנסה. 

אם נתבונן על המורכבות של העניין – נראה שיש נתונים כמו חיזוק המותג ושימור לקוחות שיכולים לבוא לידי ביטוי בכסף רק בעתיד. 

לדו'- ROI שלילי:

 עסק חדש לחנות בגדים מוציא 2,000 ₪ תקציב חודשי על פייסבוק ואינסטגרם. 

בפועל – הוא מכניס רק 1500 ₪ = ROI שלילי. אז הוא בכיוון לא נכון?  אלא שבחודש הזה החנות קיבלה חשיפה רחבה יותר והיא יכולה לראות תשואות מכך רק בהמשך. 

לכן חשוב לזכור – אמנם לפרסום ממומן יש השפעה מיידית על המוצר או העסק – 

אבל לעיתים בשביל לראות רווחים ולהיות ב- ROI חיובי  צריך להמתין בסבלנות. 

 

איך לדעת אם השיווק הממומן בפייסבוק עובד (גם לעסקים קטנים)?

כדי לבדוק את התוצאות שלנו, פייסבוק נותנת לנו מספר כלים:

סכום שהוצא (תקציב)

תוכלו לראות כמה הוצאתם פר קמפיין, סדרת מודעות ואפילו פר מודעה

חשיפות

מספר הפעמים שהמודעה נראתה בפיד של הגולשים

תדירות

מספר הפעמים שהמודעה הופיעה לכם בפיד (מתייחס לאדם בודד).

לייקים + רגשות (נכלל במעורבות)

כמה לייקים או כל רגש אחר קיבלה המודעה

תגובות (נכלל במעורבות)

מראה כמה תגובות קיבלתם על כל מודעה

קליקים על קישור

מספר הקליקים על הקישור שהעלתם למודעה (דף נחיתה/אתר).

עלות לקליק

כמה עלה לכם כל קליק בהתייחס לתקציב שהמודעה הוציאה.

כמות לידים

כמה אנשים השאירו פרטים בדף הנחיתה שלכם.

עלות לליד

כמה עלה לכם כל לקוח פוטנציאלי (מספר הלידים לחלק לתקציב שהוצא).

# יש עוד קריטריונים רבים שפייסבוק מציעה לבחינת התוצאות. הקריטריונים משתנים הן בהתאם לסוג הקמפיין והן בהתאם לרצון הקמפיינר.

איפה כדאי לפרסם את העסק?

 

 אז כמובן שיש עסקים שמתאים להם יותר לפרסם בפייסבוק. 

← יש עסקים שמתאים להם יותר לפרסם בגוגל. יש עסקים שמתאים להם בכלל טיקטוק, יוטיוב או טוויטר. 

← יש עסקים שמפרסמים במספר פלטפורמות במקביל. ויש עסקים שכלל לא מתאים להם פרסום ממומן. 

← יש אנשים שעושים שיווק אורגני בלבד, כלומר – קידום האתר בגוגל ופעילות ברשתות החברתיות.

 # שאלה זו קשורה באופן ישיר למספר גורמים, כמו סוג העסק, מטרת הקמפיין, התקציב שלכם, וקהל היעד שמכוונים אליו. 

בכל מקרה, מוזמנים להתייעץ איתנו (:  

 


האם מספיק לפרסם מודעות פרסומיות רק בפלטפורמה אחת?

אם אתם רק מתחילים עם פרסום ממומן, ייתכן שתרצו להתחיל בפלטפורמה אחת בלבד כדי ללמוד את היסודות, ולהבין כיצד הקמפיין פועל ומה ההכנסות שמגיעות דרכו. 

לאחר מכן, בהתאם לתקציב ולידע שלכם, תוכלו להרחיב את הקמפיין לפלטפורמות נוספות.

יתרונות של פרסום ממומן בפלטפורמות מרובות:

♦ הגעה לקהל רחב יותר

♦ שיפור המודעות למותג

♦ שיפור המכירות

# בסופו של דבר, ההחלטה אם באיזה פלטפורמה להעלות מודעות פרסומיות  או בפלטפורמות מרובות היא החלטה שצריכה להתחשב במטרות, בתקציב, ובקהל היעד.

כמובן שתמיד כדאי ורצוי להתייעץ עם איש מקצוע או עם סוכנות שיווק דיגיטלי.

 

מה התפקיד של קמפיינר/ מומחה לשיווק ממומן לעסק?

תפקיד:

תיאור:

הגדרת מטרות הקמפיין

הגדרת מטרות ברורות לקמפיין, כגון הגדלת המודעות למותג, גיוס לקוחות חדשים, או הגדלת המכירות.

מחקר שוק

ביצוע מחקר שוק כדי להבין את קהל היעד של הקמפיין, כגון נתונים דמוגרפיים, התנהגותיים ופסיכולוגיים.

פיתוח אסטרטגיה

פיתוח אסטרטגיה שיווקית לקמפיין בפייסבוק, כגון המסר של הקמפיין, ערוצי השיווק שבהם ישתמש הקמפיין, ואת התקציב של הקמפיין.

יצירת תוכן

יצירת תוכן לקמפיין, כגון מודעות, דפי נחיתה, בלוגים, סרטונים, ועוד.

פרסום וקידום הקמפיין

פרסום וקידום של הקמפיין בהתבסס על מטרותיו.

אופטימיזציה

קריאת הנתונים בצורה נכונה, וביצוע שינויים המתבססים על נתונים אלו (כמו הבנה שמודעות נשחקו וצריך להחליפן, הבנה שהבעיה היא דווקא דף הנחיתה ועוד).

ניתוח תוצאות הקמפיין

ניתוח של תוצאות הקמפיין כדי לקבוע אם הקמפיין היה מוצלח.


מה ההבדל בין פרסום ממומן בפייסבוק לממומן בגוגל?

גוגל על רקע כחול

 

גוגל ופייסבוק, כמה דובר על ההבדלים בין השניים. 

אנו נציג לכם כאן שלושה הבדלים משמעותיים

  1. בפייסבוק תשלמו לפי עלות לאלף חשיפות (CPM), בעוד שבגוגל ממומן שיטת התשלום שונה – ושם תשלמו לפי מספר קליקים.
  2. פרסום בגוגל מתאים יותר לעסקים שרוצים תוצאות מיידיות ושתחום העסק שלהם מחופש בגוגל. 
  3. פרסום בפייסבוק גם הוא מביא תוצאות מיידיות לעסקים, אבל בפייסבוק הלקוח עובר תהליך ממוקד יותר – וכך לא רק שהסיכוי שלו להשאיר פרטים גבוה יותר, אלא גם שהסיכוי שלו להישאר לקוח קבוע שלכם גובר.
 
# לקריאה נוספת על השאלה מה עדיף – פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק (וההבדלים ביניהם)


מה ההבדל בין פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים לבין פרסום ממומן בטיקטוק?

 

מי שמתלבט בין פרסום ממומן בפייסבוק לטיקטוק, אלו ההבדלים המרכזיים ביניהם:

קהל יעד: פייסבוק היא פלטפורמה רחבה עם מגוון רחב של קהלים, אך מיוחסת לאנשים בוגרים יותר. גם בטיקטוק נמצאים מגוון האוכלוסייה, אך היא פלטפורמה פופולרית יותר בקרב בני נוער וצעירים.

  • סוג תוכן: פייסבוק מאפשרת לפרסם מגוון רחב של תוכן, כולל תמונות, סרטונים, ומודעות טקסט. טיקטוק מתמקדת יותר בסרטונים קצרים. 
  • מטרות: עוזר בעיקר בקידום המכירות והמודעות למותג. פרסום ממומן בטיקטוק יעיל בעיקר ביצירת מודעות למותג ובגידול הנאמנות למותג.  
  • עלות: עלות פרסום בפייסבוק לעסקים משתנה בהתאם לגורמים שונים, כגון גודל קהל היעד, סוג התוכן, ומטרות הקמפיין. עלות פרסום בטיקטוק משתנה בהתאם לפופולריות של המודעה והזמן של היום שבו היא מופיעה. 


כמה כתיבת המודעות חשובה לתהליך בניית הקמפיין הממומן בפייסבוק, ואיך עושים את זה נכון?

כתיבת הקופי לקמפיין יכולה להכריע את הצלחת הקמפיין, פשוטו כמשמעו. 

תחשבו שחוץ מכם, סביר מאוד שיש לכם לפחות מספר מתחרים, ולעיתים אף עשרות ומאות מתחרים. 

זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים למשוך את עין של הקהל שלכם כבר בפתיחת המודעה. 

נציג בפניכם טמפלט למודעה שבנויה היטב:

א. פתיחה – החלק העליון של המודעה – הכותרת והמלל שמופיע בהתחלה (לפני שלוחצים "קרא עוד..") חייבים לגרום לגולש להתעכב על המודעה שלכם. 

כך לדוגמא אם אתם עורכי דין, אפשר לפתוח בגובה הפיצויים שהשגתם ללקוח.

 

ב. גוף המודעה – מתחלק לשניים:

  • תציפו את הבעיה/ הבעיות של הלקוח, אלה שבגללן הלקוח צריך אתכם.
  • הציגו את עצמכם בקצרה, את הניסיון שלכם ואת הדרך בה תוכלו לפתור ללקוח את הבעיה שלו באמצעותכם.    

 

ג. סיום – תסיימו את המודעה בקריאה לפעולה. זה יכול לדוגמא להראות כך: "לחצו על הקישור למטה וניצור קשר בהקדם".

♠ ניתן להוסיף בסוף הגוף הצעה מפתה / הנחה שתסקרן את הלקוח

♠ ניתן לכתוב שיש מקומות מוגבלים

♠ חשוב לזכור, כתיבת המודעה חייבת להיות רלוונטית לקהל היעד

♠ בגדול הטמפלט הזה נכון לכלל המודעות, אבל זה תלוי עסק וקופירייטר.

♠ ישנו מיתוס שמודעות ארוכות לא עובדות טוב – מהניסיון שלנו, המיתוס הזה לא נכון. יש עסקים שמודעות ארוכות יהיו נכונות יותר עבורם ויש עסקים שדווקא המודעות הקצרות יעבדו טוב יותר.

♠ בכל מקרה, ניתן לבדוק לאלו מודעות קהל היעד מתחבר יותר (על פי שיטת A/B Testing) ולהשקיע שם את התקציב.


בחירת משווק דיגיטלי / סוכנות שיווק דיגיטלי לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק:

1. תבינו מה מטרת הקמפיין הממומן להרחיב את מאגר הלקוחות? לחזק את המותג? לעבוד על שימור לקוחות? 

אתם לא חייבים לדעת באיזה פלטפורמה אתם רוצים לעשות את הקמפיין, תמיד אפשר להתייעץ עם המשווק הדיגיטלי.

2. ניסיון – פנו לסוכנות דיגיטל או למשווק פרילנסר שיש לו ניסיון בניהול קמפיינים, בפרט בפלטפורמה הנכונה לעסק שלכם. 

יש אנשים שמחפשים רק משווקים עם מומיות בתחום שלהם. יכול להיות לכך יתרונות, כמו היכרות של קהלי היעד, זיהוי סגנון המודעות שעובד וכו', 

אך גם חסרונות, כמו שחיקה, תחרות  עם מודעות דומות וכו'.

3. תבדקו את איכות האתר וההשקעה בו אתר בסגנון מקצועי, שמופיעים בו מאמרים רבים על התחום והסבר רהוט ומובן לגולש, 

יכול להעיד על רצינות של סוכנות הדיגיטל ועל השקעה בלקוח.

4. תקשורת ואינטואיציה – דברו עם המשווק, תראו אם אתם על אותו גל, תנסו לזהות אם יש בו את האמביציה לגרום לעסק שלכם להצמיח כנפיים. 

תבדקו את יחסי האנוש של המשווק, אם הוא יודע להקשיב כשצריך ולתת עצות מועילות כשצריך, תזהו עד כמה האינטרס שלו (המובן לגמרי) זועק ומוחצן. 

אתם כנראה לא תהיו הלקוחות היחידים, אבל אתם צריכים לקבל הרגשה כאילו אתם הלקוח היחיד.

והכי חשוב – לכו עם האינטואיציה שלכם, לא חסר משווקים היום בשוק.

5. הגדירו תקציב – טווח המחירים שגובה משווק דיגיטלי הוא בין 2000 ל- 5000 ₪. 

טיפ שלנו – כמובן שכסף זה פקטור חשוב, אבל בניגוד לתחומים אחרים, בשיווק דיגיטלי אל תחפשו את הזול ביותר – אלא את המחיר שעומד בתקציב שלכם. קחו בחשבון שאתם צריכים לשלם גם לפלטפורמה עצמה.

# למידע נוסף על מה צריך לדעת לפני שבוחרים סוכנות שיווק לפרסום העסק.


קמפיין ממומן בפייסבוק לעסקים קטנים - מתאים?

קמפיין ממומן בפייסבוק יכול להתאים לעסקים גדולים וקטנים כאחד.

עם זאת, ההגדרה של 'עסקים קטנים' היא דינאמית, ולכן עדיף לבחון את מידת ההתאמה לפי מספר גורמים:

סוג העסק: פייסבוק היא פלטפורמה נרחבת ולכן מתאימה לעסקים מגוונים. 

עסקים קטנים, כמו בעלי עסקים עצמאיים או חנויות מקומיות, יכולים להשתמש בפייסבוק לקידום והגדלת הנוכחות המקומית שלהם. 

עסקים גדולים יכולים להשתמש בפייסבוק ליצירת מודעות ממומנות וליצור קהלים מתוך לקוחות רבים.

תקציב: ההוצאה על שיווק ממומן בפייסבוק תלויה בתקציב שלכם. 

אתם יכולים לבחור כמה להוציא על השיווק בפייסבוק, אבל אם אין לכם שום מושג בניהול קמפיינים, כדאי שתתייעצו עם משווקים דיגיטליים תחילה.

♦ מטרות השיווק: פייסבוק מציעה כלים שונים למיתוג, למכירות, לקידום אתרים ועוד. 

מהלך הפרסום בפייסבוקלעסקים צריך להיות מותאם למטרות המסחריות של העסק.

יעילות וקהל יעד: פייסבוק מאפשרת לכם לקבוע את קהל היעד שתרצו להגיע אליו בצורה מדויקת. 

המשמעות היא שאפשר להשתמש בפייסבוק לסנן את הקהל שמעוניין במוצרים או השירותים שלכם. 

# תוכלו לקרוא עוד על שיווק קמפיין פרסומי בפייסבוק לעסקים קטנים בלחיצה כאן

 

מה התקציב המומלץ להוציא על פרסום בפייסבוק?

⇐ כמו שכבר בטח הבנתם, אנחנו לא מתיימרים לספק תשובות חד משמעיות, פשוט כי הן תלויות במספר גורמים. 

התקציב שאתם בוחרים לפלטפורמה תלויים בסוג העסק, בגודל קהל היעד שתרצו להגיע ולהיחשף בפניו, במטרות הקמפיין ועוד.

מה שכן, אנחנו יכולים לדבר על שיטת העבודה שלנו ועל הניסיון שלנו בתחום השיווק הדיגיטלי.

ברוב המקרים, אנו ממליצים ללקוחות שלנו להתחיל עם תקציב של לפחות 2000 ₪ בחודש (כ-70 ₪ ביום). 

הסיבה לכך היא שאנחנו רוצים שפייסבוק יחשוף מספיק את המודעות לקהל היעד.

זו גם הסיבה שאנחנו לא מרימים קמפיין לכל סוג עסק. 

לד', עסק שמוכר מוצר אחד ב-20 ₪ כנראה לא ירוויח משיווק ממומן בפייסבוק, ולכן נמליץ לו על דרכים אחרות לקידום המוצר.

# לקריאה מעמיקה על התקציב בפרסום ממומן בפייסבוק לעסקים קטנים וגדולים.

 

סיכום – סוכנות השיווק Sivro Digital :

בעלי עסקים היו מאז ומתמיד מוטרדים בנוגע לשיווק העסק ופיתוחו, וחקרו במשך השנים רבות על האפקטיביות של פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים. 

עם התפתחות העולם הדיגיטלי,  בזכותה עסקים יכולים בין היתר לעשות פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, קל יותר לעסק מתחיל לצבור תאוצה

ולעסק ותיק לצבור לקוחות נוספים, אך חייבים לפרסום עסק בפייסבוק בצורה נכונה.

הרי לבנות את הקמפיין הממומן זה עוד החלק שאפשר להסתדר איתו.

המתקדמים יותר גם יודעים לחבר פיקסל , לפלח קהל יעד בצורה נכונה, לעשות מספר וריאציות למודעות ייחודיות, לבדוק את העלויות ולהשקיע את התקציב בהתאם.

החלק הקשה באמת הוא לעשות אופטימיזציה לקמפיין לאורך זמן, כזו שתתאים למטרות העסק שלכם ושתזרים לכם לידים איכותיים באופן קבוע.

מה עושים שהלידים שמגיעים אליכם לא איכותיים? מה עושים שלא משנה כמה סוגי מודעות אתם מנסים, העלויות נשארות גבוהות? מה עושים שיש שינויים של האלגוריתם שאתם לא מצליחים לפתור? 

מוותרים על הפוטנציאל העצום שיש בפרסום ממומן בפייסבוק?? ברור שלא! 

 

פרסום ממומן בפייסבוק הוא עולם ומלואו, ולשם כך יש מקצוענים!

בין אם אתם בתחילת הדרך ובין אם ניסיתם להקים קמפיין ממומן בפייסבוק ואינסטגרם בעבר (לבד או בעזרת סוכנות) והתאכזבתם מהתוצאות, אתם לא לבד!

 

נציג את עצמנו – אנו, סוכנות השיווק Sivro Digital, עם ניסיון של מעל 4 שנים בפרסום עסקים בפייסבוק (כולל ניהול של עשרות קמפיינים בתחומים שונים), מציעים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא.
תקבעו עכשיו שיחה של כחצי שעה (על חשבון הבית 😉), בה נבחן אם העסק שלכם מתאים לפרסום בפייסבוק, ובמידה וכן, נבנה לכם אסטרטגיה שיווקית מותאמת לעסק שלכם.
יחד, יד ביד, עד להצלחה.
 
 

 

למה אנחנו

אמנם קלישאה אבל נכון – הצלחה שלכם היא הצלחה שלנו, ולכן נעשה הכל כדי שתצליחו.
פשוט מאוד – כיף יותר לעבוד עם לקוח מרוצה. לקוח מרוצה נשאר זמן רב ומביא לקוחות נוספים, וכן הרגשת הסיפוק שאנו חווים מהצלחה של עסק שקידמנו היא מצוינת. 
לכן – זו לא קלישאה, הצלחה שלכם היא באמת גם הצלחה שלנו. 

קמפיין ממומן בפייסבוק – פשוט עובד! אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים כאן  –

כדי שנכיר לעומק וכדי שנוכל להבין מהי הדרך הטובה ביותר לקידום העסק שלך.

 
 

שאלות ותשובות נפוצות:

ש: מה היתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק?

ת: פרסום ממומן בפייסבוק יאפשר לכם להגיע לקהל יעד ממוקד ורחב, להגדיל את הנראות שלכם ואת המכירות. בנוסף, תוכלו למדוד את התוצאות ולהתאים את הקמפיינים שלכם ולייעל אותם באופן קבוע.

 

ש: איך מתחילים לפרסם בפייסבוק?

ת: תחילה, תיצרו חשבון עסקי בפייסבוק. לאחר מכן, ניתן ליצור מסע פרסום (קמפיין) חדש באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק, לבחור את המטרה של הקמפיין, להגדיר את הקהל, להגדיר תקציב ולבחורבאופן הצגת המודעות.

 

ש: איך ממקדים את הפרסום  לקהל המתאים?

ת: פייסבוק מאפשרת לכם למקד את הפרסום שלכם לקהל ממוקד באמצעות מגוון קריטריונים, כולל מיקום, גיל, מין, שפה, תחומי עניין, התנהגות ועוד. זה מאפשר לכם להגיע לאנשים שהכי סביר שיתעניינו במוצרים או השירותים שלכם.

 

ש: איך מודדים הצלחת הפרסום  בפייסבוק?

ת: פייסבוק מספקת כלים למדידה וניתוח של  הקמפיין. תוכלו לעקוב אחר מדדים כמו מספר החשיפות, מספר הלחיצות, מספר ההמרות ועוד. באופן זה תדעו מה לשפר והיכן להשקיע את התקציב.

 

ש: מהם הפורמטים השונים של פרסום בפייסבוק?

ת:פייסבוק מציעה מגוון רחב של פורמטים לפרסום, כולל פרסומות וידאו, פרסומות תמונה, פרסומות קרוסלה (סדרת תמונות או וידאו), ועוד.

 

ש:איך מגדירים תקציב לפרסום שלי בפייסבוק?

ת: בעת יצירת מסע פרסום בפייסבוק, תוכלו להגדיר את התקציב היומי או הכולל שלכם. תקציב יומי הוא הסכום שאתם מוכנים להוציא כל יום, בעוד תקציב כולל הוא הסכום הכולל שאתם מוכנים להוציא לאורך כל הקמפיין. תוכלו לשנות אותו בכל זמן נתון.

 

ש: איך ניתן לשפר את הביצועים של הפרסום שלי בפייסבוק?

ת:ישנם מספר דרכים לשפר את ביצועי הפרסום שלכם בפייסבוק. תוכלו לבחון את הנתונים שהתקבלו ולהבין איזה סוגי פרסומות, קהלים ותוכן מתפקדים הכי טוב. תוכל גם לבצע בדיקות A/B כדי להבין איזה גרסאות של הפרסום שלכם מתפקדות הכי טוב.

 

ש: איך אפשר להשתמש בפרסום ממומן בפייסבוק להגדיל את ההיכרות עם המותג שלי?

ת: פרסום ממומן בפייסבוק יכול לעזור להגדיל את ההיכרות עם המותג שלכם על ידי הגעה לקהל רחב יותר, באמצעות קמפיין חשיפה והצגת הערך שהמותג שלכם מציע. זה יכול להיות באמצעות פרסומות וידאו, פרסומות תמונה, פרסומות תוכן כתוב ועוד.

ש: כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

ת: עלות הפרסום בפייסבוק תלויה במספר גורמים, כגון ההגדרה של מטרת הקמפיין בפייסבוק, קהל היעד, פורמט המודעה ותקציב הקמפיין. כדאי להתחיל עם סכום של לפחות 1,500 ש"ח בחודש כדי שתוכלו לבחון את הנתונים המתקבלים ולבצע שינויים בהתאם.

 

ש: איך מבחינים בין פרסום ממומן לפוסט רגיל בפייסבוק?

ת: פרסום ממומן בפייסבוק מסומן באופן ברור כ"ממומן" או “Sponsored” בפוסט. 

 

ש: פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים? גם לעסקים קטנים?

ת: פרסום בפייסבוק מתאים לרוב העסקים, אל לא לכולם. עסקים קטנים שהמכירות או השירותים שלהם בעלות נמוכה, יכול להיות שלא ירוויחו מפייסבוק. למשל, אם אתם מוכרים מוצר ב-100 ש"ח בלבד, כנראה שלא ישתלם לכם לפרסם בפייסבוק. 

 

ש: איפה אפשר למצוא סוכנות מקצועית לפרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם?

ת: ממש פה (: .. אנו קצת משווקים את עצמנו מן הסתם, אך כמובן שתוכלו לעשות חיפוש מהיר בגוגל ולגלות מגוון סוכנויות שמציגות את שירותיהן. בתחום הזה יש אנשים רבים לא מקצוענים ולכן עליכם לבחור בקפידה. כדי ללמוד עוד על כך תוכלו לחפש בבלוג את המאמר שמסביר מה הדברים שצריך לדעת לפני שבוחרים סוכנות שיווק לעסק. 

♥ מאמר זה נכתב על ידי ירין כהן ועד סיברוני, מומחים לפרסום ממומן בפייסבוק ובגוגל מעל לשלוש שנים.

עוד מהבלוג שלנו

פרסום בפייסבוק (קמפיין בפייסבוק) לעסקים קטנים – המדריך המלא:

כל מה שעסקים קטנים צריכים לדעת לפני פרסום בפייסבוק:

שיווק דיגיטלי לעסקים – איך לוקחים את העסק ליעד הבא?

שיווק דיגיטלי – המפתח להצלחה בעידן המודרני:

שיווק אורגני בפייסבוק – קידום העסק בפייסבוק בחינם:

איך עושים שיווק אורגני בפייסבוק?

כמה עולה פרסום בגוגל – תקציב לקמפיין ממומן בגוגל:

כמה כסף צריך להשקיע בפרסום ממומן בגוגל?

יחס המרה – מה נחשב לטוב ואיך משפרים?

יחס המרה: איך מחשבים, מה נחשב ליחס טוב ואיך ניתן לשפר אותו:

איך עושים מחקר מילות מפתח בצורה נכונה?

מה זה מחקר מילות מפתח? מה החשיבות שלו ואיך עושים אותו נכון?

פרסום בפייסבוק (קמפיין בפייסבוק) לעסקים קטנים – המדריך המלא:

כל מה שעסקים קטנים צריכים לדעת לפני פרסום בפייסבוק:

שיווק דיגיטלי לעסקים – איך לוקחים את העסק ליעד הבא?

שיווק דיגיטלי – המפתח להצלחה בעידן המודרני:

שיווק אורגני בפייסבוק – קידום העסק בפייסבוק בחינם:

איך עושים שיווק אורגני בפייסבוק?

כמה עולה פרסום בגוגל – תקציב לקמפיין ממומן בגוגל:

כמה כסף צריך להשקיע בפרסום ממומן בגוגל?

יחס המרה – מה נחשב לטוב ואיך משפרים?

יחס המרה: איך מחשבים, מה נחשב ליחס טוב ואיך ניתן לשפר אותו:

איך עושים מחקר מילות מפתח בצורה נכונה?

מה זה מחקר מילות מפתח? מה החשיבות שלו ואיך עושים אותו נכון?
דילוג לתוכן